رئیس سازمان دانش‌آموزی استان آذربایجان‌ غربی:

مجامع اعضاء و مربیان، هدایت‌گران و مشاوران سازمان دانش‌آموزی هستند

ارومیه (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان آذربایجان‌ غربی مجامع اعضاء و مربیان را هدایت‌گران و مشاوران سازمان دانش‌آموزی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۴۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
مجامع اعضاء و مربیان، هدایت‌گران و مشاوران سازمان دانش‌آموزی هستند

حسین عباس‌زاده در نشست فصلی مجامع اعضاء و مربیان سازمان دانش‌آموزی استان آذربایجان غربی به نقش این مجامع اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های تشکیلاتی و دانش‌آموز‌محور سازمان دانش‌آموزی برپایه حضور تشکل‌های مختلف و کارآمد در این مجموعه معنا پیدا می‌کنند که مجامع اعضا و مربیان به عنوان هدایتگران و مشاوران اصلی این سازمان در حوزه‌های مختلف به حساب می‌آیند.

وى گفت: جامعه امروزى اگر در موضوعات و مباحث گروهى و تشکیلاتى دچار مشکلاتى است، ریشه آن در نبود فعالیت‌هاى اجتماعى و گروهى جوانان در دوران مدرسه است؛ امروز سازمان دانش‌آموزى با برنامه‌ریزى‌هاى دقیق و حساب‌شده این خلأ موجود را به خوبى پوشش مى‌دهد.

عباس‌زاده در رابطه با نحوه فعالیت مجامع اعضا و مربیان سازمان دانش‌آموزى گفت: مربیان، دانش‌آموزان و همه اعضاى سازمان دانش‌‌آموزى با شرکت در انتخابات مجامع، نمایندگان خود را به مدت ٢ سال در مجامع اعضاء و مربیان انتخاب مى‌کنند، دانش آموزان پیشتاز، دانش‌آموزان عضو مجلس دانش‌آموزى، خبرنگاران پانا و مربیان پیشتاز در دو بخش پسران و دختران عضو مجمع هستند.

وى افزود: اعضاى مجامع به همه فعالیت‌هاى اجرایى سازمان دانش‌آموزى احاطه کامل دارند، نقاط ضعف و قوت و همچنین نکات اجرایى لازم در مباحث تشکیلاتى را در جلسات مجامع مورد بررسى و آسیب شناسى قرار مى‌گیرند.

رئیس سازمان دانش آموزى آذربایجان غربی گفت: برگزارى اردوى ملى در بخش‌هاى مهارتى و اردویى دانش آموزان در تابستان جارى مورد تأکید است، طبق برنامه‌ریزى‌هاى صورت گرفته این اردو در استان اردبیل و با حضور دانش‌آموزان و مربیان پیشتاز برگزار خواهد شد.

خبرنگار: سینا میرزامحمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار