معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی:

سازمان دانش‌آموزی بهترین بستر برای رونق‌بخشی و معنا‌دادن به فعالیت‌های دانش‌آموزی است

ارومیه (پانا) - معاون پرورشى و فرهنگى آموزش و پرورش استان آذربایجان‌ غربى، گفت سازمان دانش‌آموزى ‌بهترین بستر براى رونق‌بخشى و معنا‌دادن به فعالیت‌هاى دانش‌آموزی است.

کد مطلب: ۱۲۹۴۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی بهترین بستر برای رونق‌بخشی و معنا‌دادن به فعالیت‌های دانش‌آموزی است

منصور جوادى در نشست فصلى مجامع اعضاء و مربیان سازمان دانش آموزى استان آذربایجان غربى با تأکید به الگوسازى براى نسل جدید توسط نظام تعلیم و تربیت گفت: سیستم حاکم بر آموزش و پرورش کشور باید یک نسل هوشمند، اجتماعى، منتقد،حرّاف، دانا و با علم و آگاهى تحویل جامعه دهد، یک الگو سازى اساسى نیاز مبرم براى تحقق این مهم است.

وى گفت: یکى از بهترین بسترها براى این الگوسازى‌ها، فعالیت‌هاى گروهى و تشکیلاتى است که مجموعه سازمان دانش آموزى در رأس این هرم تشکیلاتى قرار دارد، چرا که رونق‌بخشى و معنا دادن به فعالیت هاى دانش آموز محور از ثمرات برنامه هاى این سازمان است.

معاون پرورشى و فرهنگى آموزش و پرورش استان آذربایجان غربى اتحاد و انسجام را راز موفقیت فعالیت هاى سازمان دانش آموزى دانست و گفت: شعار همفکرى،همدلى و همکارى به معناى واقعى در فعالیت هاى سازمان دانش آموزى آذربایجان غربى نمود پیدا مى کند، این انسجام و اتحاد از کادر ادارى و ستادى گرفته تا مربیان دانش آموزان در مدارس به وضوح قابل لمس است.

جوادى گفت: سازمان دانش آموزى طى دهه اخیر یکى از معدود تشکل هایى است که هویت کار گروهى و تشکیلاتى را حفظ کرده است، براى ارتباط این هویت با جامعه باید از فعالیت ها و برنامه هاى این مجموعه حمایت شود.

وى ادامه داد: تشکل هاى دانش آموزى در موضوع فرهنگ سازى حجاب و عفاف نیز مى توانند نقش بسزایى را ایفا کنند که براى تحقق این مهم برنامه هایى را پیش بینى کرده ایم.

جوادى، سازمان دانش آموزى را بازوى تواناى فعالیت‌هاى پرورشى خواند و گفت: همه فعالیت هاى سازمان دانش آموزى با نشاط و کسب مهارت‌هاى مختلف اردویى، اجتماعى و بحرانى همراه است؛ جذب حداکثرى و رفت و آمد مؤثر دانش آموزان، سازمان دانش آموزى را به بازوى توانمند و خلاق آموزش و پرورش در بعد پرورشى تبدیل کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار