برگزاری اختتامیه مسابقات تیمی قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان مقطع ابتدایی شهر مشهد

مشهد (پانا) - با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اختتامیه اولین‌ دوره مسابقات تیمی قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان مقطع ابتدایی شهر مشهد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۷۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اختتامیه مسابقات تیمی قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان مقطع ابتدایی شهر مشهد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، در این شیوه جدید از اجرای مسابقات که برای‌ اولین بار در شهر مقدس مشهد برگزار شد، دانش آموزان در قالب تیم یک‌مدرسه با دیگر مدارس به رقابت پرداخته و تیم منتخب به مرحله نهایی راه یافت.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین پورثانی در خصوص چگونگی اجرای این مسابقات گفت: در بخش پسران‌ هر تیم از سه نفر قاری، حافظ و موذن از پایه سوم‌، چهارم‌،‌ پنجم‌‌ و ششم ابتدایی تشکیل شده و در بخش دختران هر تیم از دو رشته حفظ و قرائت از پایه سوم تا ششم تشکیل شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: از هر ناحیه به تفکیک جنسیت و از پایه سوم تا ششم، دو تیم‌ به مرحله نهایی مسابقات تیمی مشهد مقدس که در هفته پایانی اردیبهشت در محل دارالقرآن فرهنگیان برگزار شد راه پیدا کردند‌.

وی افزود: هدف این‌مسابقات توجه بیشتر به فعالیت های قرآنی کودکان و نوجوانان و شناسایی و پرورش استعدادهای قرآنی و تقویت روحیه همکاری های تیمی بوده است.

شایان ذکر است در این دوره از مسابقات از ۲۴ تیم آموزشگاهی، شامل ۶۰ دانش آموز و ۲۴ مدیر و معاون‌ همراه با تندیس مسابقات، لوح تقدیر و جوایز نقدی تجلیل شد.

در این‌ مراسم‌ علاوه بر اصغر باقرزاده معاون پرورشی وزارت آموزش‌و‌پرورش،‌ روسای ادارات عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار