اجرای برنامه «دوست خوب زمین» باشیم در شهر پرند

رباط‌کریم (پانا) - برنامه آموزشی و شاد «دوست خوب زمین باشیم» با حضور اعضای شورای شهر پرند، معاونین فرهنگی و خدمات شهری شهرداری و اهالی شهر پرند، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۷۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای برنامه «دوست خوب زمین» باشیم در شهر پرند

در این برنامه که به همت شهرداری و با همکاری هیأت مدیره شهرک هواپیمایی اجرا شد، مطالب آموزشی، شاد و متنوعی با هدف آموزش تفکیک زباله و پسماند و حفاظت از محیط زیست به کودکان و نوجوانان آموزش داده شد.

حمید‌رضا الهیاری، شهردار پرند اظهار کرد: در تقویم فقط یک روز به عنوان روز بدون پلاستیک تعریف شده است اما انتخاب این روز نمادین است، ما باید نه گفتن به استفاده از پلاستیک را در 365 روز از سال برای خودمان تعریف کنیم.

وی ادامه داد: کیسه پلاستیکی مخرب‌ترین زباله ای است که توسط بشر تولید شده و در طبیعت رها می شود. این کیسه‌ها با وجود وزن اندک خود بیشترین آلودگی را در محیط زیست دارند، رهاسازی آن منشا 77 نوع بیماری است.

قابل ذکر است، برنامه دوست خوب زمین باشیم به همت واحد آموزش شهروندی معاونت فرهنگی، اجتماعی و واحد پسماند معاونت خدمات شهری شهرداری پرند در محله‌های مختلف شهر اجرا می‌شود. ساخت کاردستی با مواد بازیافتی، نقاشی کودکان با موضوعات تفکیک زباله، رنگ آمیزی، نمایش عروسکی، گریم کودکان، مسابقه و اهدای جوایز به صورت قرعه‌کشی از جمله برنامه های این برنامه است.

دانش آموز خبرنگار: مهیار سیاه پوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار