کشف محموله قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال در رباط‌کریم

رباط‌کریم (پانا) - رئیس پلیس شهرستان رباط‌کریم از کشف لوازم الکتریکی خارجی قاچاق در شهرک صنعتی نصیرشهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۵۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
کشف محموله  قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال در رباط‌کریم

علی زنگنه، فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله و کنترل و رصد قاچاقچیان مبنی بر دپو و توزیع لوازم الکتریکی خارجی و قاچاق به صورت غیرقانونی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده‌ انتظامی شهرستان رباط‌کریم گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در راستای مبارزه و مقابله با این پدیده شوم و در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، با هماهنگی مرجع قضائی و همکاری بازرسان اداره صمت در بازرسی از انباری در شهرک صنعتی نصیرشهر تعداد یک هزار و 770 کارتن لوازم الکتریکی خارجی قاچاق کشف کردند.

وی گفت: ارزش ریالی کالاهای کشف شده برابر اعلام کارشناسان، بالغ بر 20 میلیارد ریال برآورد شده است و در این راستا متهم دستگیر شده به همراه پرونده تحویل مرجع قضائی شد.‌

زنگنه عنوان کرد: شهروندان بجای استقاده از لوازم خارجی و قاچاق در جهت حمایت از تولیدات داخلی اقدام به تهیه کالاهای ساخت کشور نمایند.

وی از مردم خواست چنانچه با فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان مواجهه شدند، بلافاصله از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

خبرنگار: محمد اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار