رضایی:

انقلاب اسلامی سرآغاز یک عبرت تاریخی است

این دولت به طور جدید مصمم به ایجاد تحول است

تهران (پانا) - معاون اقتصادی رئیس‌‌جمهوری انقلاب اسلامی سرآغاز یک عبرت تاریخی دانست که ما می‌توانیم روی پای خود بایستیم.

کد مطلب: ۱۲۸۷۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی سرآغاز یک عبرت تاریخی است

محسن رضایی در هفتمین اجلاسیه سراسری کانون دانشگاهیان کشور اظهار کرد: این دولت توجه جدی به دانشگاهیان دارد و قصد دارد که از این ظرفیت و دانش استفاده کند.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری گفت: انقلاب اسلامی سرآغاز یک عبرت تاریخی است که ما می‌توانیم روی پای خود بایستیم، امروز جهاد شما مسأله کم قیمتی نیست. ما نیاز به تحول و خیزش جدید داریم.

وی گفت: ما از دل ایستادگی فرصت‌سازی و از فرصت‌ها با نوآوری‌ها و ابتکارات خلاق‌سازی می‌کنیم، ما در دوران دفاع مقدس این کار را کردیم. ما در این دولت به طور جدید مصمم به ایجاد تحول هستیم که این فکر و برنامه می‌خواهد ما به نقطه‌ای برسیم که این تحولات در اقتصاد شروع شود و شما دانشگاهیان باید کمک کنید .

رضایی اضافه کرد: دولت با مردم است و مردم هم باید با دولت باشند این دو روی سکه است. البته هم اکنون مردم بسیار همکاری می‌کنند.

معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: ما می گوییم در مساله برجام دور میز صحبت کنیم ما طرح ‌پیشنهاد دادیم حتی آنها دیدگاه هایی داشتند حتی دولت ما آمد ابتکاراتی و نوآوری هایی ارایه کرده است چرا قبول نمی کنند چون آنها نمی خواهند حرکت و راه جدیدی در ایران که دارای دیپلماسی و ایده و فکر و آرمان و هویت است تحقق یابد.

امروز در اقتصاد نیازمند تحولات هستیم

وی خطاب به دانشگاهیان گفت: چه باید کرد امروز تلاش شما برای دولت نیست حتی برای جمهوری اسلامی هم‌ نیست بلکه برای کل اسلام و انقلاب و ایران است. امروز مجاهدت و جهاد شما مساله کم ارزشی نیست. تحولات باید ادامه یابد. چرا که انقلاب اسلامی سرآغاز تحولات است، امروز در اقتصاد نیازمند تحولات هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار