جلسه اضطراری بامدادی وزیرکشور و محسن رضایی در محل حادثه مترو پل

محسن رضایی: با متخلفان حادثه متروپل آبادان برخورد قاطع می‌شود

تهران (پانا) - معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری و وزیر کشور بامداد امروز سه‌شنبه در محل ریزش ساختمان متروپل آبادان حضور پیدا کردند.

کد مطلب: ۱۲۸۱۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
محسن رضایی: با متخلفان حادثه متروپل آبادان برخورد قاطع می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، وزیر کشور با حضور در آبادان به سراغ برج آوار شده مترو پل رفت و به صورت میدانی از این حادثه بازدید کرد. احمد وحیدی در جمع مسئولان شهرستانی و البته گروه‌های امدادی و آواربردار از بسیج تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود برای امداد و نجات و آوار‌برداری خبر داد.

در این سفر محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری و وحیدی‌ژاد مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری کشور امیر وحیدی را همراهی می‌کنند.

محسن رضایی در جمع خبرنگاران گفت: حادثه تاسف بار و غم انگیز ریزش ساختمان متروپل باعث تاثر و ناراحتی همه شد.

وی اظهار داشت: تمام افرادی که در این حادثه دخالت داشتند و متخلفان باید به نوعی مجازات شوند که عبرت سایرین باشد.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری گفت: با پیمانکار، شهرداری و مالک این ساختمان و تمامی ناظرانی که بر این ساختمان نظارت نکردند باید به شدت برخورد شود تا درس عبرتی برای افرادی باشد که دست به چنین تخلفاتی می‌زنند.

رضایی بیان کرد: در کنار وزیر کشور برای سازماندهی بهتر و بررسی شرایط خدمت رسانی و امداد‌رسانی در محل خادثه حاضر شدیم تا با فرماندهی بهتر عملیات، آواربرداری به خوبی و با سرعت بیشتری انجام شود.

وی بر ارسال امکانات و تجهیزات بیشتر امدادی به منطقه برای تقسیم کار و سرعت بیشتر عملیات آواربرداری تاکید کرد.

بخش‌هایی از مجتمع ۱۱ طبقه متروپل در خیابان امیری آبادان ظهر دوشنبه فرو ریخت و تاکنون هفت کشته و ۲۹ مجروح برجای گذاشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار