در کمیسیون اقتصاد کلان مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی شد؛

نقش صندوق توسعه ملی در برنامه هفتم توسعه

تهران (پانا) - دومین جلسه بررسی نقش صندوق توسعه ملی در سیاست های کلی برنامه توسعه در کمیسیون اقتصاد کلان بازرگانی و اداری مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۶۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
نقش صندوق توسعه ملی در برنامه هفتم توسعه

به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، کمیسیون اقتصاد کلان، بازرگانی مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست محسن رضایی و با حضور جمعی از اعضای مجمع برگزار شد.

در این جلسه مهدی غضنفری، مدیر عامل صندوق توسعه ملی ادامه گزارش وضعیت و آسیب‌شناسی فعالیت‌های این صندوق و برنامه پیشنهادی با موضوع مولد سازی دارایی‌های عمومی دولت و استفاده از دارایی‌های نامولد را برای تشکیل صندوق ثروت ملی ارائه کرد.

همچنین میر محمد صادقی عضو هیات عامل صندوق توسعه ملی گزارشی از عملکرد ١٠ ساله این صندوق و راهبردهایی برای استفاده از تجربه صندوق های مشابه در جهان ارائه کرد.

در ادامه گزارش مدیرعامل صندوق توسعه ملی و نقش‌آفرینی این صندوق در طول برنامه هفتم توسط آقایان دانش جعفری، احمدی نژاد، حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری، ایروانی، میرسلیم، آقازاده و نبوی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اعضای کمیسیون اقتصاد کلان، بازرگانی و اداری بر اصلاح قوانین مدیریتی صندوق، تغییر نگاه کلان به صندوق توسعه ملی و استفاده از منابع آن در پیشرفت اقتصاد ملی تاکید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار