سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا:

29 میلیون نفر هنوز دُز سوم واکسن کرونا را تزریق نکرده‌اند

تهران (پانا) - سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه 29 میلیون نفر از مردم دُز سوم واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند، گفت به افرادی که تاکنون واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند توصیه می‌شود برای سلامت خود، خانواده و جامعه این موضوع را جدی بگیرند.

کد مطلب: ۱۲۸۵۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
29 میلیون نفر هنوز دُز سوم واکسن کرونا را تزریق نکرده‌اند

عباس شیراوژن سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در پاسخ به این پرسش که تاکنون چه تعداد از ایرانیان واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند؟ گفت: 14 میلیون از هموطنان با آنکه شرایط تزریق دُز اول واکسن کرونا را داشته‌اند اما آن را تزریق نکرده‌اند در کنار این تعداد 8 میلیون نفر نیز دُز اول را دریافت و دُز دوم را دریافت نکرده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه 29 میلیون نفر از مردم نیز دُز سوم واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند، گفت: ستاد ملی کرونا بیشتر به دنبال سیاست‌های تشویقی بوده و در این زمینه از سیاست‌های الزام آور کمتر استفاده کرده است.

به گزارش رادیو ایران، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: به افرادی که تاکنون واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند توصیه می‌شود برای سلامت خود، خانواده و جامعه این موضوع را جدی بگیرند و با مراجعه به مراکز درمانی نسبت به دریافت واکسن خود اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار