سرگروه‌های درسی مهمترین ابزار برای کیفیت بخشی آموزش و پرورش است

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت موثرترین ابزار برای کیفیت بخشی به آموزش و پرورش سرگروه های درسی است.

کد مطلب: ۱۲۸۴۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
سرگروه‌های درسی مهمترین ابزار برای کیفیت بخشی آموزش و پرورش است

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در جلسه هم اندیشی سرگروه های درسی متوسطه استان طی سخنانی ضمن تشکر از تلاش بی وقفه سرگروه های درسی در شرایط خاص کرونایی اظهار کرد: هدف اصلی از تشکیل گروه های آموزشی توانمندسازی معلمان به جهت فناوری های نوین است که در این خصوص سرگروه های درسی این استان می توانند با تولید محتواهای آموزشی، درسطح کشور، حرفی برای گفتن داشته باشند.

به گفته وی سرگروه های درسی با ایجاد ارتباط عاطفی با دبیران و تعیین معیارهای درست می توانند، نظارت های دقیق و مستمر برامر تدریس در کلاسهای درسی داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان داشتن «مدیران کارآمد و اثربخش» را برای آموزش و پرورش موفق مهم دانست و تصریح کرد: اگر بدنبال کیفیت آموزشی در حوزه تعلیم و تربیت هستیم، باید از مدیران خلاق، مبتکر، متفکر و مقبول استفاده کنیم.

صفری افزود: مدیر مدرسه در اسناد تحولی، به‌ عنوان راهبر کارآمد و یکی از عناصر اصلی تحقق مأموریت آموزش‌وپرورش نقش و جایگاه فوق‌العاده‌ای دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به ایفای نقش آموزش و پرورش در جامعه اشاره کرد و گفت: اگر این نقش بخوبی ایفا شود، بدون شک آموزش و پرورش بعنوان یک مطالبه گر در جامعه تبدیل خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: برای محرومیت زدایی در استان اقدام به ایجاد قراگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر کرده ایم که ان شاء الله بتوانیم از تمامی ظرفیت های موجود در درون و برون سازمان استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار