مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

طرح قرارگاه تحقق عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر، در شهرستان نیر اجرا می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل از اجرای طرح قرارگاه تحقق عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر دراین استان خبر داد و گفت این طرح بعنوان پایلوت در شهرستان نیر آغاز و اجرایی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
طرح قرارگاه تحقق عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر، در شهرستان نیر اجرا می‌شود

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در همایش جهادگران قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در شهرستان نیر با اعلام این خبر افزود: این طرح در 10 درصد مدارس شهرستان نیر بعنوان پایلوت اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف از این طرح تحقق عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در مدارس مناطق محروم در جهت اجرای عدالت تربیتی و آموزشی است، بیان کرد: در قالب این طرح سایر مسائل مهم از قبیل بازگرداندن بازماندگان از تحصیل به چرخه آموزش، تامین وسایل مورد نیاز دانش آموزان، شناسایی دانش آموزان مستعد و نیاز به مساعدت، و ... مورد بررسی قرار می گیرد و اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: از ظرفیت تمامی اعضای قرارگاه و دستگاه های اجرائی و حمایتی و سایر قرارگاه ها و گروه های جهادی، سپاه استان و به ویژه نوسازی مدارس و فرمانداری ها استفاده خواهد شد و هدف ما ایجاد تحول و مدرسه تحولی در مناطق محروم استان با رویکرد عدالت است.

در این جلسه شهرام محمدی، فرماندار شهرستان نیر نیز به مسائل و مشکلات فضاهای فیزیکی آموزشی شهرستان اشاره کرد و گفت: در راستای حل مشکلات فضاهای فیزیکی مدارس، اجرای طرح قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر بهترین طرح است که از سوی آموزش و پرورش استان بعنوان پایلوت در شهرستان نیر اجرا می شود.

مهدی نیکنام، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر گفت: معلمان این منطقه معلمان جهادی هستند و در اجرای تمامی برنامه ها و طرح های مورد نظر به صورت جهادی عمل می کنند و علاقه مند به خدمت در روستاهای محروم هستند و هدفشان خدمت به مردم و جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: در ۱۰ ماه گذشته به همت مسئولین جهادی شهرستان و استان ۱ مورد افتتاح آموزشگاه، ۵ مورد کلنگ زنی و شروع عملیات احداث آموزشگاه و ۱ مورد زمین چمن مصنوعی در شهرستان نیر انجام شده است.

گفتنی است طرح قرارگاه تحقق عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در شهرستان نیر با کلنگ زنی احداث آموزشگاه سه کلاسه در روستای کریق با حضور مسئولین استانی و شهرستانی رسما کلید خورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار