سرگرمی خانوادگی به‌نام بازی واردا

ایلام (پانا) - سرگرمی و بازی جز جدایی‌ناپذیر زندگی ایرانیان از گذشته‌های دور تا به الان بوده است.٬بازی‌های دسته‌جمعی و انفرادی در هر منطقه کشور رواج داشته و هر منطقه بازی‌های مختص به خود را دارد که از جمله آن‌ها بازی «واردا» است.

کد مطلب: ۱۲۸۴۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد
سرگرمی خانوادگی به‌نام بازی واردا

در دهه‌های اخیر به دلیل رواج بازی‌های ویدئویی٬ مردمان سرزمینمان از بازی‌های دسته جمعی فاصله بسیاری گرفته اند. ولی کشورهای پیشرفته صنعتی متوجه این خلأ در زندگی مردم عادی شده‌اند و تلاش دارند که بازی‌های خانوادگی و فکری را مجددا احیا کنند و تمام اعضای خانواده را دور یک میز و گرد هم جمع کنند. کشور ما نیز مشابه کالاهای فرهنگی دیگر به عنوان یک مخاطب پذیرای این بازی‌های وارداتی است که ممکن است دارای تناقضاتی با فرهنگ و عرف کشور ایران باشند. در چند سال اخیر گروه‌های مختلفی سعی کرده اند که بازی‌های کاملا ایرانی را طراحی کرده و به خانواده های ایرانی معرفی کنند.

صادق رضانیا و اسما صفی زاده، زوج طراح بازی‌های فکری از ایلام٬ امسال بازی خانوادگی«واردا» را با شاخصه‌های فرهنگی ایرانی، طراحی و عرضه کرده‌اند که به عنوان اولین بازی استراتژیک خانوادگی تماما ایرانی امروزه در دسترس تمام هموطنانمان قرار دارد.

در بازی واردا شما علاوه بر گذراندن دقایقی از زمان در کنار دیگر اعضای خانواده در یک بازی مدرن و به روز سعی می‌کنید که با برنامه‌ریزی و استراتژی مناسب به بهترین محصولات گل محمدی از جمله گلاب٬ گلاب دو آتشه و اسانس برسید و در نهایت برنده این بازی رقابتی هیجان انگیز باشید.

خبرنگار: معصومه آستوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار