برگزاری هفتمین دوره المپیاد استانی بازی‌های فکری سرگرمی رویش

شیراز (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس، از برگزاری هفتمین دوره المپیاد استانی بازی‌های فکری سرگرمی رویش در اواخر دی ماه و با حضور دانش‌آموزان سراسر استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۶۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری هفتمین دوره المپیاد استانی بازی‌های فکری سرگرمی رویش

امید اسماعیلی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به اینکه شرکت کنندگان مرحله استانی از مرحله آموزشگاهی و مرحله منطقه‌ای عبور کرده‌اند و برگزیدگان این مراحل هستند، گفت: بیش از یک هزار و 700 نفر دانش‌آموز از 43 منطقه آموزشی در مرحله استانی المپیاد شرکت می‌کنند.

وی گفت: این مسابقات در روزهای پنج شنبه و جمعه 30 دی‌ماه و یکم بهمن ماه به صورت مجازی و با حضور داوران برگزار می‌شود.

اجرای این مسابقات با بیش از 20 داور در تمام رشته‌ها برنامه‌ریزی شده است و داوران به صورت متمرکز در محل تعیین شده برای برگزاری مسابقات حضور دارند و هر بازی در یک تماس سه نفره شامل هر دو شرکت کننده و داور انجام می‌شود.

معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی فارس، نیز در ادامه با تاکید بر اینکه به منظور اجرای بهتر مسابقات و افزایش سطح کیفی رقابت‌ها، جلسات توجیهی متعددی به صورت ویدئو کنفرانس با داوران و بازیکنان در روزهای قبل از شروع مسابقات برگزار می‌شود، گفت: تمام نکات داوری و اصول بازی‌ها در جلسات جداگانه‌ای به شرکت‌کنندگان هر رشته و داوران رشته‌های مختلف آموزش و بازآموزی می‌شود.

فاطمه عظیمی از استقبال بی نظیر دانش‌آموزان در این مسابقات خبر داد و افزود: در سال‌های گذشته با توجه به حضوری بودن مسابقات 27 منطقه آموزشی از 59 منطقه آموزشی استان فارس در این رقابت‌ها حضور داشته‌اند، اما امسال ما شاهد حضور دانش‌آموزان از 43 منطقه آموزشی هستیم.

این مسابقات در رشته‌های اتللو، پنتاگو، جنگا، روبیک و لیوان چینی ویژه دانش‌آموزان دور اول و دوم ابتدایی و دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه برگزار می‌‌شود و به طور تقریبی در هر رشته و هر مقطع بیش از 150 نفر شرکت کننده وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار