برگزاری هفتمین المپیاد بازی‌های فکری سرگرمی ویژه دانش‌آموزان مقاطع مختلف در شهرستان لامرد

شیراز (پانا) - به گفته رئیس سازمان دانش‌آموزی لامرد، با توجه به برگزاری هفتمین دوره مسابقات بازی‌های فکری سرگرمی رویش در سراسر استان فارس، این نخستین بار است که این مسابقات در این شهرستان و از سطح آموزشگاه برگزار می‌شود و با استقبال اکثریت دانش‌آموزان روبرو شده است.

کد مطلب: ۱۲۴۲۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
 برگزاری هفتمین المپیاد بازی‌های فکری سرگرمی ویژه دانش‌آموزان مقاطع مختلف در شهرستان لامرد

حمزه منصوری با اعلام این خبر گفت: هفتمین دوره مسابقات بازی‌های فکری سرگرمی رویش برای اولین بار در شهرستان لامرد اجرا شد که ۲۴ نفر از دانش‌آموزان لامردی به مرحله استانی این مسابقات راه یافتند.

وی در گفت‌وگو با پانا از برگزاری المپیاد رویش به نحو شایسته در این شهرستان خبر داد و گفت: این المپیاد به همت سازمان دانش‌آموزی شهرستان لامرد و به میزبانی مدرسه امام جواد(ع) چاهنو سفلی دهشیخ برگزار شد.

منصوری با اشاره به اینکه دانش‌آموزانی که در مرحله آموزشگاهی برگزیده شده بودند به مرحله شهرستان و منطقه راه یافته‌اند، افزود: داوری این دوره از مسابقات توسط ١٠ نفر از مربیان پیشتازان سازمان دانش‌آموزی اداره آموزش و پرورش شهرستان لامرد انجام شده است.

وی ادامه داد: امید است با توجه به اهداف سازمان دانش‌آموزی، هر روز شاهد نشاط و شادابی و تربیت فکری دانش‌آموزان در مدارس باشیم.

منصوری با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات بازی‌های جنگا، لیوان چینی، اتللو برگزار شد، تصریح کرد: ۶ نفر از دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی، ۹ نفر از دانش‌آموزان دوره دوم و ۹ نفر دیگر نیز در دوره اول و دوم متوسطه به مسابقات مرحله استانی که در مرکز استان و در هفته آخر دی ماه برگزار خواهد شد راه یافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار