به‌مناسبت دهه کرامت برگزار شد؛

عزت و آبروی امروز شیعه، درخششی از شمس وجود امام رئوف و خواهر کریمه اوست

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 5، دختران ایران زمین به ویژه دختران معظم شهدا را رهروان کریمه اهل بیت برشمرد و عزت شیعه را در گرو بهره‌گیری از نور وجود امام رضا (ع) و خواهر بزرگوار ایشان دانست.

کد مطلب: ۱۲۸۳۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
عزت و آبروی امروز شیعه، درخششی از شمس وجود امام رئوف و خواهر کریمه اوست

در روز میلاد کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت؛ مراسم روز دختر در محل اداره آموزش و پرورش منطقه 5 برگزار شد. در این مراسم میهمانان ویژه ای از حرم مطهر شمس الشموس، امام رئوف (ع) حضور یافتند و نور پرچم متبرک حرم حضرتش را به حاضرین هدیه کردند. همچنین پرچم متبرک حرم حضرت معصومه (س) و بسته های تبرکی تولیت حرم متبرک کریمه اهل بیت (ع)، دلها را از «حرم تا حرم» مهمان کرد.

مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن مجید و پخش سرود ملی، آغاز شد و ابتدا محسن مطلبی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه 5، ضمن خوش آمدگویی به حضار و تبریک روز دختر و آغاز دهه کرامت، گفت: «عزت و آبروی امروز شیعه درخششی از شمس وجود امام رئوف(ع) و خواهر کریمه اوست و دختران ایران زمین به ویژه دختران معظم شهدا، رهروان حقیقی این بزرگواران هستند.»

سپس سرهنگ محمد احمدی؛ جانشین فرمانده بسیج ناحیه قدس، با اشاره به روز دختر و حضور دختران شهدای منطقه 5 در برنامه، گفت: «امروز بیش از هر زمانی مدیون خون این شهدای گرانقدر هستیم که با نثار جان عزیز خود، شجره طیبه انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و مایه افتخار و عزت اسلام و ایران شدند.»

در ادامه پرنیان و پرنیا ندیمی؛ خواهران نقالی خوان از دبیرستان دخترانه ابوذر غفاری، دکلمه ای از مناقب حضرت امام رضا (ع)، اجرا کردند و برنامه با سخنرانی کوتاه حجت‌الاسلام والمسلمین علی حاجی صالحی؛ مسئول حقوقی اداره آموزش و پرورش منطقه 5 و مدیحه سرایی محمد شریفی مهر؛ جانباز دفاع مقدس ادامه یافت.

سپس محسن مطلبی و سرهنگ محمد احمدی و حجت الاسلام والمسلمین علی حاجی صالحی با تقدیم تقدیرنامه و هدیه از گل های سرسبد میهمانان این جشن، زهرا چگینی و فاطمه زهرا حسنی؛ دختران شهدای مدافع امنیت و ریحانه حلما ملکشاهی، فاطمه زهرا انصاری، صدیقه سادات صادقی، مطهره سادات صادقی، زینب ابراهیمی و روشنا رضایی؛ دختران شهدای مدافع حرم منطقه 5 تهران قدردانی کردند.

در پایان کلیه مهمانان با حضور در حیاط اداره و در محلی که برای پذیرش شهدای گمنام، آماده می شود، به روح پاک این عزتمندان همیشه تاریخ، تبرک جستند.

گفتنی است این برنامه با زحمات وافر محترمه مطهری؛ مدیر دبستان شاهد حضرت زینب (س)، معصومه صلاحی؛ معاون پرورشی این دبستان و همکاری فریده عزیزی؛ مدیر دبیرستان دخترانه ابوذر غفاری و همکاران این مدرسه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار