در راستای اجرای طرح ۲۰۲۰ برگزار شد

جلسه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر منطقه 5

تهران (پانا) - محسن مطلبی، مدیر آموزش و پرورش منطقه5؛ هدف از تشکیل قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر را خدمات‌رسانی مطلوب به دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل، دانش آموزان کم‌بضاعت و ساکن مناطق محروم و کم‌برخوردار عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۹۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر منطقه 5

یکی از برنامه های شاخص وزیر آموزش و پرورش، راه اندازی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی است که در حضور مقام معظم رهبری هم موضوع مطرح شده که به تعبیر وی «راه اندازی ساده است اما به نتیجه رساندن آن عزمی مجاهدانه می خواهد» و تداوم آن دشوار است.

اولین جلسه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر با حضور محسن مطلبی؛ مدیرآموزش و پرورش منطقه5، محبوب شریعتی؛ معاون آموزش متوسطه، ابولقاسم زنگویی؛ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، عباس استاد هاشم؛ معاون آموزش ابتدایی، شهین سیمیاری؛ کارشناس امور بانوان و جوانان و خانواده، جواد شعبانی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناس مسئولان در سالن کنفرانس منطقه برگزار شد.

محسن مطلبی، مدیر آموزش و پرورش منطقه5؛ هدف از تشکیل این قرارگاه را خدمات رسانی مطلوب به دانش آموزان بازمانده از تحصیل، دانش آموزان کم بضاعت و ساکن مناطق محروم و کم برخوردار عنوان کرد.

در ادامه، عباس استاد هاشم؛ دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی، قرارگاه جهادی را سامانه ای برای تنظیم و تسهیل کارها با نقطه هدف مشخص تعریف و تصریح کرد: جامعه هدف برای فعالیت های قرارگاه از جمله 18 استان، مناطق مرزی، همچنین مناطق عشایری و مناطق روستایی کم برخوردار در این طرح در نظر گرفته شده است.

وی افزود:در راستای اجرای طرح 2020، تا کنون چهار محله در این منطقه شناسایی شده است و شناسایی محله های لازم التوجه در این خصوص طی برنامه های مدونی در دست اجرا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار