هادی زمانی نژاد:

امید داشتن به آینده راهی برای رسیدن به آرمان‌های بزرگ تمدن نوین انقلابی است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 با اشاره به روز ملی دختر، با تاکید بر بیانیه گام دوم انقلاب بر ضرورت داشتن امید به آینده و نقش زنان و دختران در رسیدن به آرمان بزرگ تمدن نوین اسلامی را مورد توجه قرار داد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
امید داشتن به آینده راهی برای رسیدن به آرمان‌های بزرگ تمدن نوین انقلابی است

جلسه هم‌اندیشی اعضای دختر مجلس و شورای دانش آموزی منطقه 4 به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و روز ملی دختر با حضور هادی زمانی نژاد؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه، علی گلشن؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی، آزیتا فکور؛ مدیر سازمان دانش آموزی منطقه و تعدای از همکاران پرورشی در سالن اندیشکده تحول برگزار شد.

هادی زمانی نژاد، در ابتدای جلسه با اشاره به راه و هدف شهیدان گفت: شهدا برای اینکه پرچم ایران اسلامی و نام ایرانی پابرجا باشد از جان و سرمایه خود گذشته اند و دانش آموزان و آینده سازان کشور باید با تمام وجود در حفظ ارزش‌ها و آرمان های اسلام و انقلاب کوشا باشند.

وی با اشاره به اینکه عزت نفس نقش مهمی در هویت هر انسان دارد، افزود: هویت خانوادگی، نقش مهم و اساسی در ایجاد و شکل گیری زندگی و هویت دانش آموزان دارد و هویت به سه بخش هویت فردی، هویت خانوادگی و هویت فرهنگی انسان‌ها تقسیم می شود.

زمانی نژاد با اشاره به روز ملی دختر گفت: در فرهنگ ما دختر، ریحانه و عزیز است و دختران باید در حفظ عزت نفس خود از سیره بزرگان الگوبرداری کنند و در تکریم فرهنگ ایرانی تلاش کنند.

زمانی نژاد در ادامه گفت: بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب، نخستین و ریشه‌ای‌ترین جهاد، راندن ترس و ناامیدی و پرورش نهال امید به آینده در خود و دیگران بیان شده است و هدایت انقلاب به آرمان بزرگ تمدن نوین اسلامی، پیاده سازی الگوی نظام پیشرفته اسلامی، تسلیم ناپذیری در مقابل سلطه ظالمان و تلاش برای رفع محرومیت و شکاف طبقاتی و کاهش فاصله بین بایدها و واقعیت ها و شناخت صحیح انقلاب و بهره برداری از دستاوردهای آن به عنوان وظایف ملت ایران به ویژه جوانان با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره شده است.

وی با اشاره به بیانه گام دوم انقلاب اسلامی که در آن تاکید شده دانش آموزان باید به آینده امید داشته باشند گفت: نخستین توصیه به جوانان، امید و نگاه خوشبینانه به آینده است و این امید مبتنی بر واقعیت است؛ در حالی‌که سیاست تبلیغی و رسانه‌ای دشمن با شبهه‌ افکنی همواره در پی ناامیدی مردم و مسئولان از آینده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار