هادی زمانی نژاد:

لازمه دست‌یابی دانش‌آموزان به موفقیت،همسویی آموزش و پرورش، مدرسه و خانواده است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ در اختتامیه هشتمین جشنواره نوجوان خوارزمی، لازمه رسیدن به موفقیت دانش‌آموزان همسویی آموزش و پرورش،مدرسه و خانواده عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
لازمه دست‌یابی دانش‌آموزان به موفقیت،همسویی آموزش و پرورش، مدرسه و خانواده است

مراسم اختتامیه جشنواره نوجوان خوارزمی با حضور هادی زمانی نژاد؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه 4، امیرحسین دلخواه؛ معاون آموزش متوسطه، مرضیه قنبری؛ کارشناس مسئول آموزش متوسطه دوره اول، داوران و ناظران، مدیران مدارس،دانش آموزان منتخب و اولیاء به همت دبیرستان فردوسی دبیرخانه جشنواره منطقه در سالن اجتماعات مرکز آموزش نیروی انسانی باقرالعلوم برگزار شد.

این جشنواره در ۹ محور برگزار شد که امسال دو محور مناظره علمی و برنامه نویسی از محورهای جدید این دور از جشنواره بود. در دو محور دانش آموزان ما به مرحله کشوری راه یافتند واین جشنواره مسیری برای پرورش استعدادها و توانایی های نوجوانان است.

هادی زمانی نژاد ضمن تشکر از همراهی پدران و مادران در این مسیرو همچنین تلاش ها و زحمات مربیان و مدیران گفت: توانایی و دانایی کامل کننده هم هستند. کسی که تواناست دانا هم هست و انسان دانا تواناست. عامل مهم در مسیر دانایی و توانایی وقت گذاری و کسب تجربه است. انسان های شاخص تلاش های متفاوتی دارند، دارای هدف و برنامه هستند وبه دنبال رسیدن به نقطه مطلوب هستند.

وی ادامه داد: نقش ما به عنوان متولیان امر تعلیم و تربیت هدایت وهمراهی دانش آموزان است و لازمه رسیدن به موفقیت های بیشترهمسویی آموزش و پرورش، مدرسه و خانواده است.دانش آموزان باید حمایت شوند ووظیفه ما هدایتگری و تسهیل گری است.

در ادامه این مراسم از برگزیدگان و منتخبین، ناظران و داوران این جشنواره تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار