هادی زمانی نژاد:

نگهبانان مدارس، نقش مهمی در حفظ و حراست مدرسه دارند

تهران (پانا) - مدیر آموزش‌و‌پرورش شهر تهران، نگهبانان مدارس را دارای نقش کلیدی در حراست از مدارس دانست.

کد مطلب: ۱۲۹۷۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
نگهبانان مدارس، نقش مهمی در حفظ و حراست مدرسه دارند

دوره ضمن خدمت ویژه سرایداران مدارس آموزش و پرورش منطقه 4 با حضور هادی زمانی‌نژاد، مدیر آوزش وپرورش منطقه، فاطمه باقریان، مسئول سلامت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، کارشناس ارزیابی عملکرد، مسئول پشتیبانی در مرکز آموزش نبروی انسانی باقرالعلوم برگزار شد.

زمانی نژاد با اشاره به جایگاه حساس نگهبانان در مدارس و نقش کلیدی آنها گفت: در کنار افراد شناخته شده ای نظیر مدیر، معاون، معلم افراد دیگری هم در مدرسه حضور دارند که حضورشان به طور قطع و یقین می تواند تا بی نهایت منفی و یا بی نهایت مثبت، مؤثر باشد. نگهبانان عزیز نیروهایی هستند که همواره در مدرسه حضور دارد و اهمیت این حضور تا جایی است که در معدود روزهایی از سال هم که به خاطر سفر یا هر دلیل دیگری، قصد ترک مدرسه را می کند، باید با هماهنگی حراست آموزش و پرورش، فردی را به جایگزینی خود قرار دهد. نگهبانی و نگهداری از ساختمان، تأسیسات و وسایل و لوازم مدرسه به عهده اوست و مسئولیتش حتی حول و حوش مدرسه را نیز در برمی گیرد و این بیانگر نقش مهم و کلیدی آنهاست.

وی ادامه داد: امیدواریم با برگزاری دوره های مستمر اقدامات موثری در راستای ارتقای کیفی عملکردی انجام دهیم. همکاری و همیاری سرایداران در اداره بهینه امور مدرسه، چنان مؤثر است که گاهی اوقات انتخاب و جابه‌جایی سرایداران یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران مدارس است.

در ادامه اصغر زاده، کارشناس ارزیابی عملکرد به بیان نکاتی پیرامون مسائل شغلی، حفظ و حراست مدارس بیان کرد.

در حاشیه این نشست نگهبانان حاضر در جلسه، در نشستی صمیمی به گفت‌و‌گو با مدیر آموزش و پرورش پرداختند و مشکلات و مسائل حوزه کاری خود را مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار