رئیس آموزش و پرورش مارگون:

لازمه حفظ حجاب در جامعه نهادینه کردن این اصل در میان جوانان و دانش‌آموزان است

رامشگر: والدین و فرهنگیان از مهم‌ترین الگو های دانش‌آموزان در انتخاب نوع پوشش هستند

یاسوج (پانا) - رئیس آموزش و پرورش مارگون عنوان کرد حجاب بارزترین نشانه هویت زن مسلمان به شمار می‌رود و لازمه حفظ آن در جامعه نهادینه شدن این اصل در میان جوانان و دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۲۸۳۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
لازمه حفظ حجاب در جامعه نهادینه  کردن این اصل در میان جوانان و دانش‌آموزان است

دارا رامشگر در حاشیه کارگاه شورای عفاف و حجاب در گفت‌وگو با خبرنگار پانا با اشاره به اینکه حضرت فاطمه معصومه(س) از برکت ادبیات،فرهنگ وگفتمان فاطمی است ونام گذاری روز میلاد این بزرگوار به روز دختر فرصت را مغتنم برای بیان شخصیت و منزلت ایشان است گفت: حضرت فاطمه معصومه(س) بهترین نمونه برای پیروی زنان و دختران در مقوله حفظ حجاب ،عفاف و پاکدامنی بودند .

وی افزود: حجاب تنها یک دستور العمل دینی و وظیفه شرعی برای زن مسلمان نیست بلکه از ضرورت های اجتماعی جوامع انسانی است که باوجود آن منافع و تاثیرات شگرفی در جامعه پدیدار شده وعدم رعایت آن زیان ها و آثار مخربی در فرهنگ عمومی،اجتماعی،اقتصادی و سیاسی برجای گذاشته است .

رامشگر گفت: موضوع عفاف و حجاب فراتر از یک وظیفه کاری است این موضوع یک کار جهادی برای ارزش های انقلاب ویک فعالیت بنیادی و اساسی است .

وی با اشاره به اینکه حجاب بارزترین نشانه هویت زن مسلمان به شمار می رود، عنوان کرد: لازمه حفظ حجاب در جامعه نهادینه شدن این اصل در میان جوانان ودانش آموزان است والدین ،فرهنگیان از مهم ترین الگو های دانش آموزان در انتخاب نوع پوشش هستند .

رامشگر خاطرنشان کرد: برای یک حرکت جریان ساز باید از اتمام ظرفیت ها استفاده کنیم تا فرهنگ درست عفاف و حجاب توسعه وترویج پیدا کند.

تجلیل از دانش آموزان فعال در حوزه پرورشی و تربیتی و عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهید افتاده از دیگر برنامه هایی به مناسبت روز دختر و ولادت حضرت معصومه(س) بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار