رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان به مناسبت ولادت حضرت معصومه:

دهه کرامت بهترین فرصت خودسازی برای دختران است

کرمان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه و روز دختر، پیام تبریک صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
دهه کرامت بهترین فرصت خودسازی برای دختران است

متن پیام محمود رجبی‌پور به مناسبت ولادت حضرت معصومه و روز دختر به شرح زیر است:

باسمه تعالی

چشم دلم به سمت حرم باز می‌شود

با یک سلام صبح من آغاز می‌شود

پر می‌کشد دلم به هوای طواف تو

وقتی که لحظه لحظه‌ی پرواز می‌شود

سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت و روزهای شادمانی مؤمنان را خدمت تمامی هموطنان و مسلمانان تبریک عرض می کنم. دهه کرامت ایام مبارک و پر برکتی است که عطر شمیم رضوی در فضای کشور طنین انداز خواهد شد و به واسطه میلاد انوار الهی فرصت نابی برای رواج سیره و فرهنگ اهل بیت (ع) فراهم خواهد شد.

حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) در خاندانی که سرچشمه علم و تقوا و فضایل اخلاقی بودند، پرورش یافت و از جمله بانوان گرانقدر و والامقام جهان تشیع است که مقامی بلند مرتبه دارد و عصمت مادربزرگوارشان حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در ایشان تجلی یافته است.

دهه کرامت بهترین فرصت خودسازی برای جوانان بویژه دختران ارجمند ، این هدیه‌های ارزشمند خداوند به خانواده‌ها، که با تاسی از شخصیت متعالی و الگویی حضرت فاطمه معصومه (س) سعی و تلاش در راه کمال و توفیق و سعادت الهی داشته باشند.

نامگذاری این روز عزیز را به عنوان روز دختران فرصتی ارزشمند برای شناخت بهتر شخصیت این بانوی ارجمند و جایگاه معنوی ایشان در جهت رواج ابعاد وجودی آن حضرت در میان دختران و بانوان جامعه اسلامی است. بدون شک الگو برداری از آن شخصیت بزرگوار ،بهترین راه دستیابی دختران امروز و مادران فردای ایران اسلامی به زندگی سالم، موفقیت، سعادتمندی و بهروزی است.

اینجانب صمیمانه میلاد فرخنده و پرنور شفیعه روز جزاء، کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر و دهه نورانی کرامت را خدمت تمامی شیعیان و ارادتمندان ائمه اطهار(ع) خصوصاً همکاران محترم فرهنگی استان، مربیان و دانش آموزان پیشتاز ،دانش آموزان مجلس دانش آموزی و خبرنگاران خبرگزاری پانا تبریک و تهنیت عرض کرده، امیدوارم خداوند متعال توفیق معرفت اهل بیت(ع) و بهره‌مندی از شفاعت این گوهرهای زیبای هدایت و سعادت را به همه ما عنایت فرماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار