تجلیل از برترین‌های معاونت تربیت‌بدنی و سلامت منطقه کهریزک

کهریزک (پانا) - مراسم تجلیل و تقدیر از همکاران فعال حوزه تربیت‌بدنی و سلامت منطقه کهریزک در آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از برترین‌های معاونت تربیت‌بدنی و سلامت منطقه کهریزک

زهرا بی‌پروا، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه کهریزک در حاشیه آیین تقدیر از همکاران فعال و برتر در جشنواره‌های استانی و کشوری حوزه تربیت‌بدنی و سلامت منطقه کهریزک که با حضور مدیر کل اداره آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، معاونت تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل و جمعی از معاونین پرورشی و تربیت‌بدنی مناطق و همکاران برتر تربیت‌بدنی و سلامت در سالن ولایت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد؛ ضمن تشکر و قدردانی از همکاران برتر در حوزه تربیت‌بدنی و سلامت گفت: همکاران نمونه و برتر قشر آگاه و بابصیرت جامعه فرهنگیان هستند که نقش اساسی و بسیار مهمی در راهنمایی و هدایت دانش‌آموزان ایفا می‌کنند. همکاران اگر در مسیر درستی گام بردارند می‌توانند نسلی برای زمان حال و آینده پرورش دهند تا جامعه را به مکانی امن و قابل اطمینان تبدیل کنند.

وی افزود: دبیران تربیت‌بدنی و مراقبان سلامت در دو سال اخیر در قالب آموزش‌های غیر حضوری در شرایط سخت کرونایی مانع تعطیلی آموزش شدند و همواره در کنار دانش‌آموزان و خانواده‌ها بودند.

در این مراسم از نیروهای برتر تربیت‌بدنی به همراه نیروهای فعال بهداشت و سلامت، زینب احمدی، مرضیه علیزاده و فاطمه صدیقی مقام برتر استان در جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تربیت بدنی؛ زهره فیاضی و سعید رضایی مقام برتر استان رشته پویانمایی؛ طیبه شیراوند مقام برتر کشور رشته خوشنویسی در اولین یادواره شهدای تربیت بدنی و سلامت و عباس کمالوند سرگروه آموزشی برتر استان؛ مینا تیموری مقام برتر جشنواره تولید محتوا سلامت؛ سمیرا فیض آبادی تقدیر شد.

همچنین از مقام برتر جشنواره تولید محتوا سلامت؛ فاطمه سلطانی مقام برتر رشته کلیپ؛ سمیرا غفوری مقام برتر رشته موشن گرافی؛ سهیلا صفری از والدین مقام برتر دلنوشته از دبستان وحدت؛ معصومه صولتی مراقب سلامت برتر؛ دانش‌آموز مهسا بازدید مقام برتر کشوری جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزی؛ فهیمه شریفی هم مقام برتر موشن گرافی تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار