معاون پرورشی منطقه کهریزک:

اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در کهریزک

کهریزک (پانا) -معاون پرورشی آموزش و پرورش منطقه کهریزک در جلسه کمیته توسعه مدیریت با موضوع بررسی برنامه‌ها و پیشنهادات کانون اوقات فراغت از تشکیل کلاس‌های مختلف در کانون‌های فرهنگی تربیتی و اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۶۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در کهریزک

جلسه کمیته توسعه مدیریت با موضوع بررسی برنامه ها و پیشنهادات کانون اوقات فراغت با حضور مدیر آموزش و پرورش منطقه کهریزک، معاونین اداره، کارشناس فرهنگی و هنری، کارشناس قرآن و عترت، کارشناس تربیت بدنی و مدیر کانون فرهنگی تربیتی فاطمیه در اتاق شورای اداره آمورش و پرورش منطقه برگزار شد.

زهرا بی‌پروا معاون پرورشی آموزش و پرورش منطقه کهریزک در این جلسه بیان کرد: بر اساس مصوبات این جلسه، باید جلساتی دیگر با مدیران و معاونین پرورشی مدارس تمامی مقاطع تحصیلی به جهت اطلاع از برنامه‌ها و پیشنهادات و ظرفیت‌های موجود در مدارس برگزار شود.

همچنین بی‌پروا افزود: معاونین پرورشی باید از دانش‌آموزان با استعداد و توانمند و یا از اولیاء به جهت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان استفاده کنند. باید حتماً برنامه افتتاحیه و اختتامیه کانون اوقات فراغت را داشته باشیم و در اختتامیه از مدیران معاونین، همکاران و همه کسانی که در این زمینه فعالیت داشتند قدردانی و نظارت و بازدید از فعالیت‌ها انجام شود.

وی در ادامه گفت: کانون باید فعال‌تر باشد و برنامه‌هایی را که برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در نظر دارد را در جلساتی که با مدیران و معاونین پرورشی مدارس مقاطع مختلف برگزار می‌شود اعلام کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار