مدیر آموزش و پرورش کهریزک:

وجود کانون‌های فرهنگی تربیتی یکی از نیازهای اصلی برای شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان است

کهریزک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش کهریزک، وجود کانون‌های فرهنگی تربیتی را یکی از نیازهای اصلی برای شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۲۸۱۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
وجود کانون‌های فرهنگی تربیتی یکی از نیازهای اصلی برای شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان است

علی اصفهانی مدیر آموزش و پرورش کهریزک با همراهی زهرا بی‌پروا، معاون پرورشی و تربیت بدنی و مهسا سیاه‌منصور کارشناس فرهنگی و هنری، به منظور اطلاع از فعالیت‌های کانون فرهنگی تربیتی فاطمیه(س) از این مکان بازدید کردند.

وی با اشاره به هدف اصلی تشکیل کانون‌های فرهنگی تربیتی که پر کردن و بارورکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان مدارس است، گفت: امروزه وجود کانون‌های فرهنگی تربیتی برای کودکان، نوجوانان و جوانان یکی از نیازهای اصلی و انکارناپذیر در راستای شکوفا شدن استعدادهای مختلف این اقشار جامعه و تقویت بنیان دینی و عقیدتی و همچنین مکملی برای فعالیت‌های آموزشی است.

در این بازدید اصفهانی از کلاس‌های پخت نان، قصه گویی، نقاشی، ریسندگی و کلاس‌های در حال برگزاری کانون از جمله چرتکه، زبان، کامپیوتر و کلاس‌های تقویتی برای مقاطع ابتدایی و متوسطه دیدن و با دانش‌آموزان در مورد کلاس‌های کانون صحبت کرد.

همچنین مریم محموی، مدیر کانون فاطمیه و همکاران در خصوص کلاس ها و برنامه های برگزار شده در کانون گزارشاتی ارائه کرد و مشکلات موجود در کانون را بیان کرد.

در پایان مدیر آموزش و پرورش کهریزک با پیشنهاد تشکیل جلسه فوری با مدیران مدارس محدوده باقرشهر به مدیریت کانون فاطمیه و تاکید بر پخش تراکت‌های تبلیغاتی بیشتر در منطقه و نصب بنرهای مختلف در اطراف محدوده کانون، خواستار آشنایی بیشتر خانواده‌ها از فعالیت‌های کانون و همکاری بیشتر آنها شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار