مدیر آموزش و پرورش کهریزک:

همکاری بخشداری قلعه‌نو با شورای آموزش و پرورش کهریزک به جهت رفع مشکلات منطقه

کهریزک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش کهریزک در دیدار با بخشدار منطقه قلعه‌نو با تاکید بر تلاش‌ها ‌و همکاری‌های بخشداری قلعه‌نو با آموزش و پرورش گفت حضور موثر بخشداری قلعه‌نو در شورای آموزش و پرورش قطعاً می‌تواند مشکلات و معضلات این بخش را برطرف کند.

کد مطلب: ۱۲۸۲۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
همکاری بخشداری قلعه‌نو با شورای آموزش و پرورش کهریزک به جهت رفع مشکلات منطقه

در جلسه دیدار، علی اصفهانی، رئیس آموزش و پرورش کهریزک با احمد امامی بخشدار منطقه قلعه‌نو که با حضوذ زهرا بی‌پروا معاون پرورشی منطقه کریم اسکندری مسئول حراست و زهرا دهقان‌نیر عضو علی‌البدل شورای شهر بخش قلعه‌نو در بخشداری قلعه‌نو برگزار شد، اصفهانی با تاکید بر تلاش‌ها و همکاری‌های بخشداری قلعه‌نو با آموزش و پرورش گفت: مطالبات مردم نسبت به دولت بسیار زیاد است به همین جهت بخشدار کهریزک همسویی و هماهنگی بسیاری با آموزش و پرورش داشته است و انتظار می‌رود که بخش‌های قلعه‌نو هم به همین شکل همکاری و همراهی با آموزش و پرورش را داشته باشند؛ حضور موثر بخشداری قلعه‌نو در شورای آموزش و پرورش قطعاً می‌تواند مشکلات و معضلات این بخش را برطرف کند.

وی در ادامه افزود: با توجه به آمار جمعیت بالا در این منطقه این محدوده نیاز به ساخت مدارس جدید دارد و همچنین این منطقه قدرت مهاجرت پذیری و آمار جمعیتی زیادی دارد و و خدمات زیادی را برای ارائه به اهالی این منطقه می‌طلبد.

امامی، بخشدار منطقه قلعه‌نو نیز در این جلسه بیان کرد: آمار تراکم دانش آموزان این بخش باید توسط آموزش و پرورش شمارش شده و به بخشداری ارسال شود. همچنین به کمک خیرین می‌توانیم یک دبیرستان پسرانه در این بخش احداث کنیم.

وی افزود: تلاش های ارزشمندی که در سال‌های گذشته در این بخش صورت گرفته است قطعاً ادامه دار خواهد بود و حتما در جلسات مطرح خواهد شد که بتوانیم در این خصوص همراه با آموزش و پرورش مساعدت‌های لازم را داشته باشیم هزینه‌های ایاب و ذهاب همکاران فرهنگی را با کمک دهیاری و بخشداری، برای سال آینده مد‌نظر داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار