مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵:

نقش معلمان در فرهنگ‌سازی برای اصلاح جمعیتی کشور بسیار مهم است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 5، بر اهمیت ایفای نقش همه فرهنگ سازان کشور، از جمله معلمان در آگاه کردن جامعه نسبت به مسئله جمعیت، تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
نقش معلمان در فرهنگ‌سازی برای اصلاح جمعیتی کشور بسیار مهم است

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه 5، مراسم روز ملی جمعیت با حضور محسن مطلبی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه 5، حجت الاسلام عبدالله محمد دوست؛ امام جماعت اداره و گروهی از همکاران اداری در نمازخانه اداره آموزش و پرورش منطقه ۵ برگزار شد.

در این مراسم، محسن مطلبی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه 5، در سخنانی گفت: «با توجه به تذکرات مکرر کارشناسان نسبت به قرار گرفتن کشور در شرایط بحران جمعیتی، همه ما وظیفه داریم در حد توان خود به روشنگری جامعه در این زمینه بپردازیم و مثل همیشه نقش معلمان در این فرهنگ سازی بزرگ انکار ناپذیر است و معلمان عزیز هم باید برای آگاه کردن جامعه نسبت به مسئله جمعیت، توان و نیروی خود را بکار گیرند.»

در ادامه، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله محمد دوست؛ امام جماعت اداره، در خصوص اهمیت فرزندآوری و تأثیر آن در شادابی و تحکیم خانواده و همچنین اقتدار کشور سخنرانی کرد و گفت: «رهبر انقلاب، با آینده نگری درست، اهمیت و نقش رشد جمعیت در اقتدار و پیشرفت کشور به همگان متذکر شدند تا با به کار گرفتن سیاست های صحیح جمعیتی، اشتباهات قبلی جبران شده و با رسیدن به سطح جانشینی جمعیت، بر این بحران فائق آییم.»

وی افزود: «اگر چه سیاست‌ های کلی جمعیت، در مواردی مانند ارتقا پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت، رفع موانع ازدواج، تسهیل و ترویج تشکیل خانواده و تبلیغ افزایش فرزند آوری، کاهش سن ازدواج و... تأثیر انکار ناپذیری دارد. اما نباید از نقش مردم غافل بود. ناگفته پیداست که با افزایش سطح آگاهی مردم می توان به تصمیم گیری درست آنها کمک کرد.»

در پایان محسن مطلبی با تقدیم هدایایی به رضا جلالی و ایمان کلانی، دو تن از همکاران اداری که دارای فرزند زیر یک سال هستند، برای آنها و فرزندانشان آرزوی سلامتی و سعادت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار