معاون پرورشی آموزش و پرورش منطقه کهریزک:

درخشش فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیا کهریزک در جشنواره نوجوان سالم

کهریزک (پانا) - معاون پرورشی آموزش و پرورش کهریزک از درخشش و افتخار‌آفرینی فرهنگیان، دانش‌آموزان و والدین در کسب ۱۲ رتبه در جشنواره نوجوان سالم خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۰۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
درخشش فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیا کهریزک در جشنواره نوجوان سالم

زهرا بی‌پروا، معاون پرورشی منطقه کهریزک ضمن تبریک کسب رتبه‌های برتر در جشنواره نوجوان سالم بیان کرد: این جشنواره با هدف هم‌افزایی ظرفیت‌ها در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ترویج شیوه‌های زندگی سالم، پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای پرخطر، ارتقای سلامت روان و نشاط اجتماعی برای تمام مقاطع تحصیلی، فرهنگیان و اولیاء دانش‌آموزان برگزار می‌شود. امسال از تعداد ۲۶ اثر برگزیده منطقه‌ای راه یافته به دبیرخانه استانی، تعداد ۱۲ اثر در مرحله استانی برگزیده شد.

وی افزود: در مرحله استانی همکاران فرهنگی، فرهاد فرخی رتبه اول رشته منابع کمک آموزشی و در بخش دانش‌آموزی در رشته موشن گرافی، مریم گراوند رتبه اول استانی از دبیرستان موسی بن جعفر، حانیه ابوطالبی و سارا شهسواری از هنرستان اولیا ۳ رتبه دوم و سوم استانی را کسب کردند. همچنین در بخش نقاشی با گواش زهرا محمدی قزل بلاغ از دبیرستان شهیدی رتبه سوم را کسب کرد.

در رشته پویانمایی، نیوشا وحیدی از دبیرستان زنده یاد قادسی رتبه سوم استانی را کسب کرد. همچنین در بخش ابتکارات جامعه محور آموزشگاه حجاب، شریعت رستمی اصفهانی و یاران مهدی ۲ رتبه اول استانی، آموزشگاه آل محمد پسران رتبه دوم و دبیرستان نمونه دولتی شهیدی رتبه سوم را کسب کردند. در بخش والدین نیز در رشته روایت اولیاء محمد‌مهدی سلطانی از دبستان قیام ۲ رتبه اول را کسب کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار