رئیس آموزش و پرورش کهریزک:

روز فتح خرمشهر روز بزرگ مقاومت و ایثار نامگذاری شده است

کهریزک (پانا) - رئیس آموزش و پرورش منطقه کهریزک ضمن تبریک سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر را روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامید.

کد مطلب: ۱۲۸۱۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
روز فتح خرمشهر روز بزرگ مقاومت و ایثار نامگذاری شده است

علی اصفهانی، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کهریزک با همراهی شورای معاونین منطقه کهریزک و مسیولین شهر باقرشهر با حضور در گلزار شهدا و غبار روبی از مزار شهدای عملیات بیت‌المقدس، با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد.

اصفهانی، ضمن تبریک سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی، این حماسه بزرگ به تمام ملت قهرمان ایران اسلامی بیان کرد: یوم الله سوم خرداد ۱۳۶۱ هجری شمسی، یکی از برگ‌های زرین تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی است. روز فتح خرمشهر روز بزرگ مقاومت و ایثار نامگذاری شده است.

وی همچنین با بیان سخن امام خمینی (ره) " خرمشهر را خدا آزاد کرد" و ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و حماسه‌سازان گفت: اگر همان روحیه ارزشمند اخلاص، ایثار، همدلی و ولایتمداری حفظ شود و همه با هم برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی در هر پست و مقامی که هستند وظایف ملی و دینی خود را انجام دهند شاهد موفقیت‌های بیشتر خواهیم بود. باید آمادگی کافی برای فتح قله‌های پیشرفت و آبادانی میهن پرافتخارمان را در بین دانش‌آموزان عزیز تقویت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار