مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خبر داد

اجرای ۲۲۰ عنوان برنامه با شعار ایران قوی در هفته بسیج دانش‌آموزی

قزوین(پانا)-سرهنگ ابراهیم رسولی فرمسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی گفت ۲۲۰ عنوان برنامه از سوی سازمان بسیج دانش‌آموزی در استان قزوین برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۱۸۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای ۲۲۰ عنوان برنامه با شعار ایران قوی در هفته بسیج دانش‌آموزی

سرهنگ ابراهیم رسولی فر مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین در این نشست ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی و تسلیت شهادت شهدای شاهچراغ بیان کرد: شعار زن، زندگی، آزادی، بازیچه جریانی است که این بار فتنه را با نام زن، زندگی، آزادی آغاز کردند. سوال اینجاست که چرا صدای سلبریتی ها و مدعیان دروغگوی حقوق زن و بشریت خاموش است و جنایت روز گذشته در شاهچراغ از سوی این مدعیان دروغین بیان نمی شود.

وی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، نسل انقلابی می تواند بینی استکبار را به خاک بمالد. بسیج دانش آموزی یکی از این تشکل هاست و شعار مبارزه با آمریکا باید مانند یک پرچم حفظ شود.

رسولی فر اظهار کرد: سرچشمه همه توصیه ها و مصیبت های بشری آمریکاست. آمریکا در بیش از ۶۰ کشور کودتا کرده و فقط در دو کشور آمریکا و اسراییل کودتا نشده است یعنی در جایی که سفارتخانه ندارد نتوانسته کاری بکند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین عنوان کرد: آموزش و پرورش، ادارات، ارگان ها، همه آماده اجرای برنامه های هفته دانش آموزی هستند و این هفته بهترین فرصت برای گفتگو با جوانان به ویژه دانش آموزان است.

وی افزود: تا امروز بیش از ۳۰۰ جلسه گفتگو با دانش آموزان و والدین در مدارس ایجاد شده است و ۶۰ پرسش اساسی شامل حجاب، عملکرد مسوولین، نهادهای انتظامی و نظامی و غیره احصا شد و این بستر ایجاد شده که این هفته دانش آموزان با مسوولان ارتباط مستقیم داشته باشند.

رسولی فر تصریح کرد: امروز معلمین مسیر دهنده صدای دانش آموزان هستند و فضای حضور ۱۷ هزار نفره معلمین و ۲۳۵ هزار دانش استان جو مناسبی است و معلمین امانت‌دار اذهان دانش آموزان هستند که می توانند آن را هدایت کنند. امروز دانش آموزان مطالبه گر هستند. یکی از تاکیدات رهبر انقلاب این است که جوان باید مطالبه گر باشد.

وی افزود: یکی از برنامه های ما برگزاری نشست های صمیمی و گفتگو محور است و لذا فرصتی برای دانش آموزان جهت دیدار با مسوولان ارشد استان فراهم کردیم. این نسل متفاوت است و بنا به مطالبات خود، نیازمند پاسخ های روشن است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین با اشاره به برنامه های هفته بسیج دانش آموزی اضافه کرد: ۲۲۰ عنوان برنامه از سوی سازمان بسیج دانش آموزی در استان برگزار می شود که میثاق با شهدا و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، قرائت بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی توسط دانش آموزان پیش از خطبه های نمازجمعه، پنجاه پویش«من پرچم را دوست دارم»، کلیپ و فایل و دست نوشته در خصوص معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی، برگزاری برنامه های علمی، برنامه ها و مسابقات ورزشی، بازدید بیش از شش هزار نفر از دانش آموزان از فضای شبیه سازی دفاع مقدس در تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) استان قزوین که تا ۱۶ آذرماه ادامه دارد بخشی از برنامه های این هفته است.

رسولی فر یادآور شد: یکی از برنامه های شاخص ما راه اندازی اردوهای «راهیان پیشرفت» است که در راستای بازدید دانش آموزان از مراکز علمی، صنعتی است.

وی در پایان گفت: روز ۱۳ آبان همه اقشار جامعه در پیروزی این روز نقش آفرین بوده اند و در طول هفته بسیج دانش آموزی از همه اقشار دعوت می کنیم که در این راهپیمایی حضور یابند که با روز جمعه تلاقی یافته و همت مضائفی را می طلبد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار