رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان‌ شمالی:

سازمان دانش‌آموزی جایگاه ارزنده‌ای برای تعالی شخصیت فردی و اجتماعی دانش‌آموزان دارد

بجنورد (پانا) - رئیس جدید سازمان دانش‌آموزی خراسان‌ شمالی گفت باید جایگاه سازمان دانش‌آموزی ارتقا پیدا کند تا تحولات عظیم فعالیت‌های تربیتی و اجتماعی در دانش‌آموزان اتفاق بیفتد.

کد مطلب: ۱۳۰۱۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی جایگاه ارزنده‌ای برای تعالی شخصیت فردی و اجتماعی دانش‌آموزان دارد

حسین کنعانی، در دیدار با مدیر و کارکنان سازمان دانش‌آموزی بجنورد خاطرنشان کرد: در ارزیابی‌های اخیر توسط سازمان دانش‌آموزی کشور، استان خراسان‌ شمالی، در سطح 5 استان برتر قرار گرفت که مایه افتخار سازمان دانش‌آموزی استان ماست.

وی افزود: از مربیان انتظار می‌رود با سازمان دانش‌آموزی تعامل و همکاری داشته باشند و در ایجاد بستر مناسب جهت مشارکت همه‌جانبه دانش‌آموزان در زمینه‌های فرهنگی -هنری و اجتماعی تلاش کنند که در این صورت چتر حمایت این نهاد، بر سر مربیان و تشکیلات دانش‌آموزانی برقرار خواهد بود.

رئیس جدید سازمان دانش آموزی استان با اشاره به ماموریت این سازمان ادامه داد: ماموریت سازمان دانش‌آموزی در ابعاد فردی و اجتماعی است که در این راستا مهمترین هدف ما، مدارس تمام تشکیلاتی است که انتظار می رود تمامی دانش‌آموزان مهارت آموزی و نقش‌آفرینی داشته باشند و در نهایت برای تمام دانش آموزان یک مدرسه، یک مسئولیت تعریف شود.

کنعانی به اهمیت تقویت تعاملات اجتماعی با سایر نهادها و کیفیت ارتباطات با ارگان‌های دیگر پرداخت و تصریح کرد: تعاملات اجتماعی با نهادهای دیگر نقش موثری در تقویت آموزش‌های مهارتی دانش آموزان دارد که در این راستا برنامه و طرح‌های ارزشمندی در نظر داریم که انشاالله با شروع سال تحصیلی جدید اجرا خواهیم کرد.

وی در پایان به اهمیت نقش خبرگزاری پانا اشاره کرد و گفت: در رابطه با اطلاع رسانی و رسانه‌های جمعی، خبرگزاری پانا امن‌ترین جایگاه خبرگزاری برای آموزش و پرورش محسوب می‌شود که امید است بتوانیم شعار "هر مدرسه‌، یک خبرنگار" را با تلاش مربیان و تشکیلات دانش آموزی، محقق سازیم که در این خصوص امسال، طرح "اخبار ویژه دانش آموزان" در سایت خبرگزاری پانا، راه اندازی خواهد شد که دانش آموزان اخبار مدارس خود را بارگزاری کنند.

در ادامه، مدیر سازمان دانش آموزی بجنورد، ضمن تبریک انتصاب شایسته رییس سازمان دانش‌آموزی استان، به عملکرد و وظایف سازمان دانش آموزی پرداخت و گفت: سازمان دانش‌آموزی یک سازمان پویا و خلاق و دارای پتانسیل‌های مناسب است که می توان از ظرفیت دانش‌آموزان در تحقق اهداف آموزش وپرورش استفاده بهینه داشت.

دلاور آوازه، فعالیت‌های شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی و تعامل این نهاد با ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و سایر نهادها را یک ضرورت دانست و گفت: این تعامل‌ها باعث پیشرفت و پیشبرد اهداف فعالیت‌های تربیتی نظام آموزش وپرورش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار