پیام مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران به مناسبت گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به مناسبت گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۹۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران به مناسبت گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران،متن پیام مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

«در عصر ارتباطات و در دورانی که با توسعه شبکه‌های ارتباطی و رسانه‌ها، موضوع اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، جایگاه روابط عمومی، اهمیتی دوچندان یافته به طوری که حصول موفقیت فردی و جمعی و تداوم حضور در حوزه عمومی و فعالیت‌های تخصصی به نقش آفرینی و عملکرد روابط عمومی وابسته است.

از تمامی مدیران نواحی، مناطق و ادارات انتظارمی‌رود با برنامه‌ریزی و تقویت روابط عمومی‌ها و رابطین مربوطه، این ظرفیت کلیدی و اثر بخش را در تبیین دستاوردهای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بیش از پیش فعال نمایند.

اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را به مسئولان،همکاران و فعالان زحمتکش و سخت کوش ، روابط عمومی‌های آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در نواحی و مناطق تبریک و تهنیت عرض می‌کنم، امید است در سایه پرمهر خداوند متعال، شاهد رشد و بالندگی روزافزون در امر اطلاع‌رسانی در آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار