دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم:

حفظ قداست جایگاه معلمان در جامعه از اولویت‌های امروز است

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع و دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم، اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جلسه نقد و بررسی برنامه جلوه ویژه معلمی بر حفظ قداست معلمان در جامعه تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۹۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
حفظ قداست جایگاه معلمان در جامعه از اولویت‌های امروز است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، جلسه نقد و بررسی مراسم استانی بزرگداشت مقام معلم که در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزارشد، با حضور مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو معاون پژوهش،برنامه‌ریزی و توسعه منابع و جمعی از اعضای شورای معاونین اداره کل، روسای ادارات و جمعی از کارشناسان دوایر مختلف در سالن هم اندیشی شماره دو اداره کل تشکیل شد.

مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن تشکر از زحمات همکاران در برگزاری این برنامه گفت: فلسفه ما از برگزاری این مراسم تکریم مقام معلم بود، زیراکه ما در آموزش و پرورش هیچ سرمایه و موجودیتی به جز معلم و دانش‌آموزان نداریم و تلاش ما این است که در خدمت تربیت دانش‌آموزان باشیم و سعی خواهیم کرد که ضمن انجام رسالت اصلی خودمان، قداست معلمان عزیز را در جامعه به جایگاه خود برسانیم.

دراین جلسه حاضرین در مورد نقاط قوت و ضعف اجرای برنامه‌ها نظرات خود را اعلام و جهت بهبود در روند برنامه‌های بعدی نکاتی بیان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار