رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

برگزاری چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان و هفتمین دوره مسابقات فرهنگیان شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) -رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از برگزاری مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان و هفتمین دوره مسابقات فرهنگیان شهرستان‌های استان تهران در اردوگاه شهید منتظری شهریار خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۰۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان و هفتمین دوره مسابقات فرهنگیان شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد رضا بهمنش رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در خصوص برگزاری این مسابقات گفت: مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان و هفتمین دوره مسابقات استانی فرهنگیان شهرستان‌های استان تهران ویژه برادران و و خواهران برگزار شد.

وی افزود: شرکت کنندگان از ۲۱ منطقه شهرستان‌های استان تهران، در بخش دانش‌آموزی در رشته‌های آوایی شامل، قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ عمومی و ویژه و رشته‌های پژوهشی نیز شامل، تفسیر، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و فرهنگیان نیز در رشته‌های حفظ کل، حفظ ده جزء و قرائت تحقیق به رقابت پرداختند.

این مقام مسئول خبر داد: برای دانش‌آموزان در رشته‌های مداحی، اذان، احکام و انشای نماز در روزهای آتی دوره‌های توانمندسازی در نظر گرفته شده است.

بهمنش از تمامی کارشناسان مسئول و کارشناسان مناطق، که مسابقات را در دو مرحله آموزشگاهی و منطقه‌ای برگزار و برگزیدگان مرحله منطقه‌ای را برای مسابقات استانی آماده کردند، تقدیر کرد.

شایان ذکر است، نفرات برگزیده این مرحله از مسابقات، جواز شرکت در مرحله کشوری مسابقات را دریافت و مرحله کشوری مسابقات مسابقات قرآن، عترت و نماز اواخر تیرماه در دو استان خراسان رضوی و آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار