مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری گفت:

فضای مجازی فرصتی برای رشد جهشی دانش‌آموزان است

شهرری (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در اختتامیه چهلمین دوره مسابقات حفظ، قرائت، ترتیل نماز، معارف قرآنی و عترت، گفت فضای مجازی فرصتی برای رشد جهشی دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۲۷۹۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
فضای مجازی فرصتی برای رشد جهشی دانش‌آموزان است

محسن نوروزیان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری، بیان کرد: دوره سخت کرونایی برای هر یک از ما آسیب‌ها، فراز و نشیب‌ها و فرصت‌هایی ایجاد کرد؛ تهدیدها با ایجاد محدودیت بخش‌های بسیار مهمی از آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت مدارس را تحت تأثیر قرار دادند.

وی در ادامه اظهار کرد: اگرچه از نظر عموم، فضای مجازی فضایی تهدیدآمیز بود، از طرف دیگر، طی دوران سخت کرونایی، فرصت‌هایی نیز فراهم شد، بخشی از این فرصت‌ها و این فضا در اختیار تعلیم و تربیت دانش‌آموزان ما قرار گرفت و به ما یادآوری کرد که ما می‌توانیم از فضای مجازی در جهت رشد دانش، عقلانیت، توانایی‌ها و تجربه‌های خویش استفاده‌ بهینه کنیم.

نوروزیان گفت: طی این مدت فضای مجازی در اختیار تمامی دانش‌آموزان قرار داشته است و ما شاهد رویکردی مثبت بودیم؛ در کلاس‌های غیرحضوری مدارس، فضای مجازی محیط مناسبی را برای آموزش ایجاد کرد و تلنگری برای ما بود تا پس از بازگشت به مدارس و زیست‌بوم جدید مدرسه استفاده مفید و بهینه از این فضا را در جهت رشد و پیشرفت ادامه دهیم.

وی در پایان تصریح کرد: فرصت‌های مفید پیش آمده به ما یادآوری کرد که این فضا تنها در جهت سرگرمی و تفریح نیست، بلکه راهی برای رشد جهشی و مسیری ایده‌افزا برای دانش‌آموزان است؛ ما از دانش‌آموزان خواهشمندیم که قدردان شرایط کلاس‌های حضوری باشند و از فضای مجازی نیز که اکنون در اختیار دارند به نحو مطلوب در جهت رشد دانش و کمالات خود استفاده کنند.

دانش‌آموز خبرنگار: مهسا ژارنال

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار