مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

تبلیغ هنرمندانه یعنی انتقال ارزش‌ها در قالب‌های دلپذیر به نسل امروز

تهران (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت تبلیغ هنرمندانه یعنی انتقال ارزش‌ها در قالب‌های دلپذیر به نسل امروز، لذا می‌بایست ضمن استفاده از تمامی ظرفیت‌ها نسبت به آمیختن دانش‌آموزان، فرهنگیان، اولیاء و روحانیون به ابزار های جدید کوشا باشیم.

کد مطلب: ۱۲۷۷۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
تبلیغ هنرمندانه یعنی انتقال ارزش‌ها در قالب‌های دلپذیر به نسل امروز

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مسعود بهرامی،مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن اعلام برگزاری نخستین پویش سراسری تولید محتوای نماز با عنوان "بهارنارنج" و معرفی منتخبین با اشاره به اهمیت اقامه نماز در مدارس بیان کرد: هستی انسان در قالب ریسمان محکمی با معبود خود متصل خواهدشد و این رابطه فیض الهی در قامت اقامه نماز متبلور می‌شود. لذا اقامه نماز در مدارس و ادارات با حضور ائمه جماعات می‌بایست به بهترین شکل ممکن برنامه‌ریزی شود.

وی با اشاره به تشویق دانش‌آموزان و فرهنگیان به اقامه نماز در مدارس اظهار کرد: تبلیغ هنرمندانه یعنی انتقال ارزش‌ها در قالب‌های دلپذیر به نسل امروز، لذا می‌بایست ضمن استفاده از تمامی ظرفیت‌ها نسبت به آمیختن دانش‌آموزان، فرهنگیان، اولیاء و روحانیون به ابزار های جدید کوشا باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد کرد: پویش "بهارنارنج" از هشتم اسفند 1400 همزمان با هفته تربیت اسلامی در سراسر کشور آغاز و با تمرکز بر کتاب، چگونه یک نماز خوب بخوانیم، اثر ارزشمند حجت الاسلام و المسلمین پناهیان در دو قالب طراحی پوستر و موشن گرافی با توجه به فرخوان اعلام شده در مجموع بیش از 370 اثر به دبیرخانه ارسال و پس از داوری 30 اثر نهایی در هفته گرامی‌داشت مقام معلم معرفی شدند.

وی افزود: برنامه‌ریزی مناسب جهت استفاده از محتوای تولید شده در کانال‌های کشوری و استانی، نگاه هنری به مباحث دینی و استفاده از ظرفیت روحانیون و فرهنگیان از جمله برنامه‌های معرفی و تقویت طرح در سطح استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار