مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

اهمیت استفاده از ظرفیت‌های روحانیت در پیشبرد اهداف تربیتی آموزش و پرورش

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در دیدار با مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان تهران، بر اهمیت استفاده از ظرفیت‌های روحانیت در پیشبرد اهداف تربیتی آموزش و پرورش تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۸۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
اهمیت استفاده از ظرفیت‌های روحانیت در پیشبرد اهداف تربیتی آموزش و پرورش

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در این دیدار مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن اشاره به اهمیت تعامل و ارتباط مدرسه و مسجد اظهار کرد: معلم در جامعه نقشی بی‌بدیل دارد و سرمایه‌گذاری روی نقش معلم در عرصه وجود دانش‌آموزان تراز اسلامی و نسل انقلابی یک ضرورت است، چراکه نسل شایسته و نسل تراز انقلاب اسلامی در گرو تلاش‌های معلمان است.

وی افزود: هر ستاد نماز جمعه و هر مصلایی، یک کانون تربیتی است و استفاده از ظرفیت‌های روحانیت در پیشبرد اهداف تربیتی آموزش و پرورش اهمیت دارد.

بهرامی خاطرنشان کرد: امروز آموزش و پرورش باید با استفاده از رسالت ائمه جمعه و جماعات، روحانیت و طلاب، معارف دینی را با بیانی شیوا و جذاب در مدارس بیشتر ترویج نمایند و تعامل سه رکن تربیتی خانه، مدرسه و مسجد شود.

در ادامه، حجت‌الاسلام مهدی دربانی، مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران نیز ضمن تبریک هفته معلم و تأکید بر فعال تر شدن کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش و استفاده از ظرفیت پایگاه‌های نمازجمعه و مساجد در پیشبرد اهداف تربیتی تصریح کرد: انتظار ما از آموزش و پرورش و اولیاء این است که با ائمه جماعات و روحانیت نواحی و مناطق برای تربیت دینی و اخلاقی نوجوانان همراهی کند و با اهمیت دادن و واگذاری مسئولیت‌ها به آنها، فضای نمازخانه‌هاو مصلاها را جذاب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار