رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک:

ایستگاه پایانی عهدواره سراسری چله مهدویت در بخش خوانش متن

قرچک(پانا) - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک از اختتامیه نخستین عهدواره سراسری چله مهدویت در بخش خوانش متن خبر داد و حضور حداکثری دانش‌آموزان در این جشنواره را از دستاورد‌های این عهدواره ملی برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۷۸۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
ایستگاه پایانی عهدواره سراسری چله مهدویت در بخش خوانش متن

محمود برزگر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک از اختتامیه جشنواره سراسری چله مهدویت در بخش خوانش متن خبر داد و در گفت وگو با پانا اظهار کرد: ما و مجموعه‌ فرهنگی هنری شهرستان، تمام تلاش خود را در جهت برگزاری هرچه پرشورتر این عهدواره سراسری به کار گرفتیم و خدا را شاکریم که توانستیم آثار شایسته‌ای را برای این جشنواره جمع‌آوری کنیم.

وی به آمار شرکت‌کنندگان این جشنواره اشاره کرد و گفت: در مجموع بیش از ۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از بررسی‌های نهایی توسط هیئت محترم داوران، تعداد ۱۱ اثر به عنوان برگزیدگان این عهدواره معرفی شدند.

برزگر در ادامه بیشترین آمار شرکت‌کنندگان این جشنواره را به قشر دانش‌آموز نسبت داد و ضمن ابراز خرسندی از این دستاورد بیان کرد: اکثریت شرکت‌کنندگان این جشنواره از دانش‌آموزان بودند؛ مسئله‌‌ای که موفقیت این جشنواره را در اثرگذاری بر روی قشر تمدن‌ساز دانش‌آموز نشان می‌دهد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک ضمن اشاره به هدف برگزاری این جشنواره بیان کرد: هدف از برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها افزایش سطح دانش و آگاهی مردم درباره شخصیت بارز و برجسته منجی موعود و نیز امر مهم ظهور و مهدویت است؛ امیدواریم که این عهدواره توانسته باشد گام موثری در جهت ترویج مسئله انتظار و مهدویت برداشته باشد.

وی بیان کرد: امیدواریم در سال‌های آینده، ظرفیت‌های عظیم این برنامه به صورت مردمی در کل کشور برجسته شود و بتوانیم به سمت جامعه مهدوی حرکت کنیم.

دانش‌آموز خبرنگار: ریحانه عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار