بیانیه سازمان دانش‌آموزی استان سمنان، به‌مناسبت روز قدس

سمنان (پانا) - اسحاق اکبری، رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان با بیان اینکه روز قدس، نشان‌دهنده صف‌بندی حق و باطل و صف‌بندی عدل در مقابل ظلم است، عنوان کرد روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛ روز امت اسلامی است، روز فریاد رسای مسلمانان علیه صهیونیسم، اشغالگران، مداخله کنندگان و قدرت‌های استکباری است که به جان امت اسلامی افتاده اند.

کد مطلب: ۱۲۷۴۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه سازمان دانش‌آموزی استان سمنان، به‌مناسبت روز قدس

متن بیانیه به شرح زیر است.

چه کسی گفت که فریاد تو بی تأثیر است

که ازل تا به ابد جلوه یک تکبیر است

در ماه مبارک رمضان و شب های بی نظیر قدر، مسلمانان با شب زنده داری و مناجات، خود را از قید بندگی غیرخدای تعالی که شیاطین جن و انس هستند، رها کرده و به آستان بندگی خداوند سر می سایند. در روز قدس که آخرین روزهای شهراللّه اعظم است نیز سزاوار است مسلمانان جهان، از قید اسارت و بردگی شیاطین بزرگ و ابرقدرت ها رها شده و به قدرت لایزال خداوند پیوسته و دست جنایتکاران تاریخ را از کشورهای مسلمان مستضعف قطع و رشتۀ طمع آنان را کوتاه نمایند.

امام خمینی(ره) در خصوص اهمیت این روز تاکید کرده‌اند: من از جمیع مسلمانان جهان دعوت می کنم آخرین جمعۀ ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است و می تواند تعیین کنندۀ سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد، به عنوان «روز قدس» انتخاب و طی مراسمی، همبستگی بین المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان اعلام نمایند.

روز قدس، روز اسلام است. روز قدس، روزی است که باید اسلام را احیا کرده و قوانین اسلام در ممالک اسلامی اجرا شود. روز قدس روزی است که باید به همۀ ابرقدرت ها هشدار دهیم که اسلام دیگر تحت سیطرۀ شما، به واسطۀ اعمال خبیث شما، واقع نخواهد شد. روز قدس، روز حیات اسلام است. باید مسلمانان جهان به هوش آمده و درک کنند قدرتی را که آنان دارند؛ چه قدرت های مادی و چه قدرت های معنوی و البته مسلمین که یک میلیارد جمعیت هستند، پشتوانۀ خدایی دارند و اسلام و ایمان پشتوانۀ آن هاست، از چه باید بترسند؟

ما پیشتازان سازمان دانش آموزی استان سمنان که تربیت شدگان مکتب روح الله و حامیان جان نثار ولایتیم، با حضور پرشور و حماسی خود در صحنه راهپیمایی روز قدس و با بهره گیری از ظرفیت بی بدیل تشکل پیشتازان، مجلس دانش آموزی، مجامع اعضاء و مربیان و خبرگزاری پانا، گوش به فرمان مقام معظم رهبری در عرصه جهاد تبیین و با حضور فعالانه در صحنه های انقلاب، در حراست از دستآورد های انقلاب اسلامی تلاش می کنیم.

در پایان از اقشار مختلف مردم، بویژه دانش آموزان عزیز سراسر استان، جهت حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت می کنم.

ای کاش دوباره عشق آغاز شود / تا بار دگر غزّه سرافراز شود

صدها غزل نگفته دارند، اگر / یک‌روز دهانِ سنگ‌ها باز شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار