بیانیه معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان:

قدس، با وحدت و گسترش تفکر مقاومت آزاد می‌شود

سمنان (پانا) - علی اکبر عرب خراسانی، معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان به‌مناسبت روز جهانی قدس، بیانیه‌ای صادر کردند.

کد مطلب: ۱۲۷۴۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
قدس، با وحدت و گسترش تفکر مقاومت آزاد می‌شود

در روزگاری که تمام ابرقدرت‌های جهان تلاش داشتند نام فلسطین را در تاریخ به فراموشی بسپارند، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) با تدبیری حکیمانه و تاریخی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند و با این اقدام، معادلات شوم دنیای استکبار را به هم ریختند.

«روز قدس» از همان بدو شکل‌گیری موجب ایجاد خط وحدتی منسجم میان امت اسلامی و همچنین موجب زنده ماندن آرمان آزادی فلسطین و برملا شدن ظلم صهیونیست‌های غاصب، شد و تا امروز توجه تمام جهانیان را به این مسئله مهم جهان اسلام، جلب کرده است.

ماه میهمانی خدا به جرعه‌های پایانی خویش نزدیک می شود و شمیم دلنواز آخرین جمعه از این ماه شریف و سراسر خیر و برکت که یادآور حرکتی عظیم و جوششی فراگیر در جهان اسلام به منظور حمایت همه جانبه و گسترده از قدس شریف و حمایت از رنج دیدگان مظلوم فلسطینی است، بیش از پیش به مشام می‌رسد.

جامعه فرهنگیان استان سمنان، بار دیگر با حمایت از کشور فلسطین، مردم فلسطین و آزادی فلسطین و همراهی با جبهه مقاومت و حرکت انتفاضه، در روز قدس امسال، گوش جان به رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب می‌سپارد و تأکید می‌کند که با وحدت جهان اسلام و گسترش تفکر مقاومت، قدس شریف آزاد و به صاحبان اصلی آن یعنی مردم مسلمان فلسطین برگردانده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار