روز قدس، روز اتحاد جهان اسلام

سمنان (پانا) - محمد دستورانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از دانش‌آموزان و فرهنگیان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۴۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
روز قدس، روز اتحاد جهان اسلام

بیش از نیم قرن است که سرزمین پاک فلسطین، خاستگاه پیامبران الهی و قبله اول مسلمین جهان، فرزندانِ برومند خویش را در نبردی نابرابر، بین مشت و سنگ و تانک و گلوله به قربانگاه می فرستد تا آزادی را برای خویش به ارمغان آورده و این سرزمین مقدس را از زیر گام های اسرائیل جنایتکار نجات دهد.

اشغال، بی عدالتی، سرکوب و تروریسم سالیان زیادی است که فلسطین را به خون مظلومانش آغشته کرده و همچنان ندای مظلومیت ملت مقاوم و فرزندان معصوم و بی پناه آن به گوش می رسد که کمک و یاری همنوعان و به ویژه مسلمانان جهان را می طلبند. اکنون فلسطین با اشغال توسط اسرائیل به مکانی بدل گشته که می توان مظهر ستم، زشتی و پلیدی را در دنیا و تاریخِ امروزِ بشر نظاره گر بود.

امام خمینی(ره) بت شکن و ابَرمردی است که در پاسخ به ندای مظلومیت مردم فلسطین، روز قدس را در تاریخ ایران اسلامی به یادگار گذاشت تا مردم و همه مسلمانان، از ظلمی که به مردم فلسطین می رود غفلت نکنند و ظلم و جنایت اسرائیل و تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی را محکوم نمایند.

امسال هم در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و در جمعه ای دیگر که همه مسلمین، انتظار ظهور امام عدالت گستر، حضرت مهدی(عج) را آرزومند هستند و در زمانی که ایام شهادتِ شهید عدالت، امیرمؤمنان، علی(ع) را پشت سر گذاشته ایم، فرصت را غنیمت دانسته و یک بار دیگر در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین و در همراهی، هم دلی با همه ستمدیدگان و آزادی خواهان عالم، به حکم یک وظیفه الهی، مذهبی، ملی و انقلابی به صحنه می آییم و حمایت خود از انتفاضه فلسطین و انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس و همه زیاده خواهان و استکبار جهانی اعلام خواهیم کرد.

پس در روز جهانی قـدس (جمعه 1401/2/9) با تکیه بر عشق الهی و بندگی خدا، به یاد بندگان خدا فریاد می زنیم و با طنین مرگ بر اسرائیل، از آزادی انسان دفاع کرده و حماسه ای دیگر به تاریخ پرافتخار ایران اسلامی خواهیم افزود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار