رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز ملارد:

تبادل تجربیات خیرین عامل پیشرفت در مدرسه‌سازی است

ملارد (پانا) - رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز ملارد در اجلاس سراسری خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های تهران در ملارد گفت تبادل تجربیات خیرین مدرسه‌ساز مناطق مختلف باعث بهبود محدودیت‌های موجود و خلاقیت می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۷۴۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
تبادل تجربیات خیرین عامل پیشرفت در مدرسه‌سازی است

مرتضی عبدالمالکی، رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز ملارد در اجلاس سراسری خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های تهران در ملارد بیان کرد: از سال ۹۶، ما مکان مستقلی برای فعالیت‌های مربوط به مدرسه‌سازی نداشتیم و از چهار سال پیش و با روی کار آمدن مدیریت فعلی، مکانی ثابت برای تصمیم گیری و تجمع خیرین احداث شد.

وی ادامه داد: با استقرار خیرین در یک محیط ثابت، بررسی مشکلات مجمع و محدودیت‌های موجود در منطقه آسان‌تر شد و اینکه چه اقداماتی برای پیشرفت امر مدرسه‌سازی باید انجام شود و دعوت از خیرین میسر شد.

عبدالمالکی افزود: در تابستان سال گذشته، سه پروژه خیرساز تحویل داده شده و در بهمن‌ماه سال گذشته ۷ پروژه، در اسفندماه سال گذشته و در سال جاری هم یک پروژه را خشت‌گذاری کرده و خیرین برای ساخت سه مدرسه دیگر هم اعلام آمادگی کردند.

وی تأکید کرد: همگرایی و نزدیکی خیرین مناطق مختلف به همدیگر باعث پیشرفت بهتر این امر خیر می‌شود و تبادل‌نظر و تجربیات باعث بهبود وضعیت این کار و خلاقیت در رفع موانع موجود می‌شود.

دانش‌آموز خبرنگار: محمدرضا موسی‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار