مسئول دبیرخانه جشنواره همیار معلم در ملارد:

هدف از اجرای جشنواره همیار معلم، شناسایی دانش‌‌آموزان مستعد در زمینه تدریس است

ملارد(پانا) - مسئول دبیرخانه جشنواره همیار معلم در ملارد در پژوهش‌سرای ابوعلی‌ سینا گفت هدف از برگزاری جشنواره همیار معلم در این شهرستان، شناسایی دانش‌‌آموزان علاقه‌مند و مستعد در زمینه معلمی و هدایت آنان به حرفه مناسب است.

کد مطلب: ۱۲۷۴۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
هدف از اجرای جشنواره همیار معلم، شناسایی دانش‌‌آموزان مستعد در زمینه تدریس است

زهرا کلیمی، مسئول دبیرخانه جشنواره همیار معلم آموزش و پرورش ملارد بیان کرد: هفتمین جشنواره دانش‌آموزی همیارمعلم جشنواره بصورت سالانه برگزار شده و دانش‌آموزان پس از گزینش در مرحله آموزشگاهی وارد مرحله منطقه‌ای شده‌اند.

مدیر دبیرستان طلوع فجر ادامه داد: دانش‌‌آموزانی که قابلیت و توانایی تدریس قوی دارند برای شرکت در این جشنواره معرفی شده‌اند و اکنون مرحله منطقه‌ای آن در حال اجرا است، سپس دانش‌‌آموزان منتخب این مرحله به رقابت با دانش‌آموزان شهرستان‌های شهریار، شهرقدس و رباط‌کریم می‌پردازند.

وی افزود: هدف از اجرای این جشنواره، شناسایی دانش‌‌آموزان علاقه‌مند و مستعد به حرفه معلمی است، چرا که در حال حاضر گرایش دانش‌آموزان به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان در سطح بالایی است، امیدواریم با برگزاری این جشنواره‌ها، مهارت‌های معلمی دانش‌‌آموزان ارتقاء یابد و معلمان قوی‌تری به جامعه معرفی شوند.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم زمان کم برای آماده‌سازی مدارس، استقبال دانش‌‌آموزان از این جشنواره بسیار زیاد بوده و در ۲۲ آموزشگاه از سطح شهرستان، این برنامه اجرا شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار