معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ملارد:

جشنواره همیار معلم، بستر ارتقای وضعیت تحصیلی همه دانش‌آموزان است

ملارد(پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ملارد در جشنواره دانش‌آموزی همیار معلم گفت همیاران معلم در مدارس بازوی کمکی دبیران هستند و هدف از برگزاری این جشنواره، تقویت مهارت تدریس در همیاران و انتقال مفاهیم به سایر دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۲۷۴۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره همیار معلم، بستر ارتقای وضعیت تحصیلی همه دانش‌آموزان است

الهه حیات‌بینی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ملارد، در جشنواره همیار معلم و در جمع دانش‌آموزان شرکت‌کننده بیان کرد: دانش‌آموزان با انگیزه مضاعف، آینده‌سازان این مرز و بوم هستند، معلمی جزو شریف‌ترین شغل‌ها است و گرایش دانش‌آموزان به این حرفه، باعث افتخار ماست.

وی ادامه داد: متأسفانه با وجود دو سال کرونا و تعطیلی مدارس، دانش‌‌آموزان افت تحصیلی پیدا کردند و اکنون باید با برنامه‌ریزی درست و تلاش مضاعف دانش‌‌آموزان این افت جبران شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ملارد خطاب به سفیران تدریس در مدارس گفت: دانش‌‌آموزان همیار می‌توانند یک کمک و بال مساعد برای دبیران باشند و از طریق کمک به دانش‌آموزان ضعیف، نتیجه بهتری کسب شود.

وی گفت: در سال تحصیلی جدید تلاش‌های زیادی در زمینه اقناع‌سازی همکاران، دانش‌‌آموزان و اولیا انجام شد تا بازگشایی مدارس بصورت واقعی انجام شود و بنابراین امیدواریم با همین انگیزه، آموزش را بطور واقعی پیش ببریم.

جشنواره همیار معلم در پژوهش‌سرای بوعلی سینا با حضور داوران برتر منطقه و با هدف تربیت دانش‌آموزان در زمینه‌های معلمی و تدریس و بهبود وضعیت تحصیلی آنها صورت گرفت.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار