علی آمره:

تربیت اساسی ترین هدف انقلاب اسلامی است

تهران (پانا) – در همایش توانمندسازی معاونین پرورشی و مربیان تربیتی اداره آموزش و پرورش منطقه 8، سرپرست اداره آموزش و پرورش با اشاره به اینکه هدف اصلی و اساسی انقلاب اسلامی تربیت دانش آموزان است، بر داشتن دانش آموز تراز جمهوری اسلامی که هدف بالای شکل‌گیری انقلاب است، تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۴۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
تربیت اساسی ترین هدف انقلاب اسلامی است

همایش توانمندسازی معاونین پرورشی و مربیان تربیتی اداره آموزش و پرورش منطقه ۸،عصر روز چهارشنبه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۱ در سالن شهید آوینی منطقه با حضور علی آمره، سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه ۸، اعضای شورای معاونین و معاونین و مربیان تربیتی مدارس برگزار شد.

در این همایش که همراه با محفل انس با قرآن کریم و تلاوت شیرین کلام الله مجید توسط دانش آموزان قرآنی منطقه همراه بود، آمره ضمن ابراز خرسندی از این گردهمایی صمیمانه، گفت: تربیت اساسی ترین هدف انقلاب اسلامی است و فلسفه شکل گیری انقلاب اسلامی تحقق هدف بالایی چون دانش آموز تراز جمهوری اسلامی است.

وی علت شکل گیری انقلاب را عدم برآورده شدن نیاز ها و وجود تنگناها و سختی ها و پاسخگو نبودن باورها و اعتقادات دانست و به مهمترین بخش جامعه یعنی بخش جوانان جامعه اشاره کرد و ادامه داد: نوک پیکان عملیات دشمن متوجه جوانان است چراکه دشمن وقتی نتوانست با جنگ سخت به هدف خود برسد اکنون با جنگ نرم در تلاش است.

وی اضافه کرد: مقابله با این جنگ نرم افسرانی می خواهد که نگذارند دشمن وارد حریم جامعه شود و این افسران امروز شما مربیان تربیتی هستید که باید به عزیزان دانش آموز که امانت هایی در دستان ما هستند، دفاع را آموزش دهید تا آماده ی مقابله با جنگ نرم شوند.

سرپرست اداره آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: ما در جریان تعلیم و تربیت به دنبال تربیت دانش آموزانی هستیم که مورد توجه مقام معظم رهبری است و ما می خواهیم به داشتن دانش آموز تراز جمهوری اسلامی برسیم و اجازه بی هویت کردن دانش آموزان را به دشمنان ندهیم.

علی آمره با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تأکید کرد که باید برای دانش آموزان روشن شود که ما کجا بوده ایم و امروز به کجا رسیده ایم و چه پیشرفت هایی در نظام اسلامی به دست آورده ایم و باید به جهاد تبیین برای دانش آموزان که نسل آینده کشور هستند، بپردازیم.

وی ادامه داد: هدف اصلی ما آموزش نیست، بلکه تربیت است و این آگاهی است که زمینه تربیت صحیح اسلامی را در جامعه فراهم می کند و تربیت یعنی ایجاد کردن بستر مناسب برای شکوفایی استعدادها.

آمره در پایان جایگاه معاونین پرورشی و مربیان تربیتی در مدارس را بالاترین جایگاه در تحقق هدف آموزش و پرورش دانست و این مستلزم این است که هر کس خود به این باور برسد تا بتواند حرکتی صحیح ایجاد کند.

در انتهای مراسم سوالات و نگرانی های از جانب برخی مربیان تربیتی مطرح شد که سرپرست اداره آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه حامی تمام معاونین و مربیان تربیتی است به پاسخگویی و ارائه راه حل برای رفع مشکلات بیان شده پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار