علی آمره:

مسابقات فرهنگی و هنری فرصتی برای دیده شدن استعدادهای دانش‌آموزی است

تهران(پانا) - سرپرست آموزش و پرورش منطقه ٨ تهران ضمن ابراز خرسندی از کسب ١۶٠ رتبه استانی در چهلمین دوره مسابقات فرهنگی هنری، چهلمین دوره مسابقات قرآن، نماز، عترت«ع»، بیست و دومین فراخوان ملی پرسش مهر و سومین جشنواره فرهنگی هنری کانون‌های فرهنگی تربیتی، مسابقات دانش‌آموزی را نقطه عطفی در کشف استعدادهای دانش آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۲۸۳۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات فرهنگی و هنری فرصتی برای دیده شدن استعدادهای دانش‌آموزی است

علی آمره، سرپرست آموزش و پرورش منطقه ٨ در گفت و گو با پانا خاطرنشان کرد: دوران نوجوانی و جوانی همان‌طور که زمان بالندگی و پویایی است زمانی برای آسیب‌پذیری اجتماعی هم هست و دانش‌‌آموزان نقطه هدف تهاجم فرهنگی هستند و مسابقات مانند معبری است که دانش‌آموزان با گذر از آن می‌توانند با توکل به خدای متعال استعداد‌های خود را شناخته، تقویت کنند و در نهایت با تلاش و همراهی خانواده و اولیاء مدرسه به شکوفایی رسانده و برای آینده شغلی و حرفه ایی خود تصمیمات بهتری را انتخاب کنند.

امسال نیز ما به کمک همکاران تربیتی در مدارس با تلاش برای انس بیشتر دانش آموزان و فرهنگیان فرهیخته با مفاهیم بلند قرآن کریم، نهج البلاغه و تشویق و ترغیب به فراگیری آموزه های مذهبی و دینی و فراهم کردن بستر مناسبی برای شناسایی و پرورش توانمندی های دانش آموزان در تولید آثار متناسب با علایق آنان، موفق به کسب ٧٧ رتبه استانی در چهلمین دوره مسابقات فرهنگی هنری، ۴٠ رتبه استانی مسابقات قرآن، نماز، عترت«ع»، ٣٣ رتبه در سومین جشنواره فرهنگی هنری کانون های فرهنگی تربیتی و١٠ رتبه در بیست و دومین فراخوان ملی پرسش مهر شدیم.

آمره ضمن عرض تبریک به وحید شیخی، معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه، مدیران و معاونین پرورشی اظهار کرد: تلاش های ارزنده این بزرگواران و دانش آموزان عزیز باعث کسب 70 رتبه اول در این مجموعه مسابقات بود و نگین درخشانی بر دفترچه خاطرات منطقه ٨ ثبت شد.

سرپرست آموزش و پرورش منطقه ٨ در پایان افزود: مسابقات فرهنگی و هنری فرصتی است برای اینکه دانش‌آموزان مستعد بتوانند در حوزه‌های قرآن، فرهنگ و هنر دیده شوند اما این امر نیازمند تکامل است. از این رو ملزم هستیم دانش‌آموزانی که در این مسابقات حائز رتبه‌های برتر می‌شوند را پس از دیده شدن حمایت کنیم و در این امر غفلت نکنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار