علی آمره:

اوقات فراغت فرصت طلایی است برای آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان

تهران (پانا) - در جلسه بهبود اوقات فراغت دانش آموزان منطقه ٨، مدیر آموزش و پرورش منطقه با بیان این که اوقات فراغت فرصتی طلایی است برای آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان، بر ایجاد فضای شاد و پر نشاط در تابستان برای دانش آموزان تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
اوقات فراغت  فرصت طلایی است برای آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان

در اولین جلسه برنامه ریزی پایگاه تابستانی 1401 به جهت بهبود اوقات فراغت دانش آموزان که با حضور علی آمره، مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 و اعضای شورای معاونین و کارشناس مسئولان اداری، در سالن ثامن الحجج اداره آموزش و پرورش منطقه برگزار شد، آمره اذعان داشت: در بحث های آموزشی دامنه های محدودی برای دانش آموزان تعریف می شود ولی اوقات فراغت می تواند فرصت طلایی به ما بدهد که مهارت های زندگی به آن ها آموزش داده شود و دانش آموزان آماده حضور در تمام عرصه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ... شوند.

وی ادامه داد: در جایی که دانش آموزان انگیزه کافی دارند، قطعا یادگیری و آموزش آن ها بهتر تحقق پیدا می کند، لذا قدر اوقات فراغت را باید دانست.

علی آمره خاطر نشان کرد: انتظار از برگزاری پایگاه تابستانی و پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان، ایجاد فضای شاد و پر نشاط است نه این که با آموزش همان دروس نظری، همان کلاس های رسمی برای دانش آموزان رقم زده شود و باید اجازه دهیم دانش آموزان در سه ماهه تابستان از شرایط به دور از درس به یک آرامش روحی و روانی دست پیدا کنند و برای سال تحصیلی جدید آماده شوند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ٨ با بیان این که یکی از مشکلات هم اکنون جامعه امروزی این است که برخی افراد درست زیستن را بلد نیستند بر آموزش مسئولیت پذیری دانش آموزان تأکید کرد.

در ادامه این جلسه وحید شیخی، معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه نیز ضمن ابراز خرسندی از این که پس از دو سال سخت کرونایی و آموزش مجازی به دانش آموزان، بار دیگر امکان برگزاری پایگاه تابستانی به صورت حضوری فراهم شده است، گفت: ان شاء الله با وحدت رویه در سطح اداره و مدرسه بتوانیم مصوبات این جلسه مهم را در همه ی مدارس منطقه جاری کنیم و شاهد پراکنده کاری نباشیم و این هم سویی و هم گرایی باعث رسیدن به هدف غنی سازی و پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان که همان زمینه سازی برای ایجاد زندگی بهتر و آینده ای مثمر ثمر است، برسیم.

در پایان جلسه، کارشناسان حوزه های مختلف اداری نیز برای ایجاد شرایط مناسب جهت برپایی فضایی خوب و برگزاری پایگاه تابستانی دانش آموزان اعلام همکاری کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار