رییس بهزیستی ملارد:

ماه رمضان فرصتی نو برای بودن در کنار جامعه توان‌خواهان است

ملارد(پانا)- رییس اداره بهزیستی ملارد بیان کرد برگزاری مراسم‌های مذهبی و فرهنگی در مراکز نگهداری بیماران، موجب دلگرمی و ایجاد روحیه مثبت در آن‌ها شده و ماه رمضان فرصتی نو برای کنار مددجویان بودن است.

کد مطلب: ۱۲۷۱۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
ماه رمضان فرصتی نو برای بودن در کنار جامعه توان‌خواهان است

به گزارش روابط‌ عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، داود خادم در مراسم افطاری در مرکز نگهداری بیماران اعصاب و روان شهرستان ملارد ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت: شرکت در مراسم‌های فرهنگی و مذهبی با حضور مسئولین در مراکز و در کنار بیماران نشان‌دهنده همراهی با آنان بوده و موجب دلگرمیشان می‌شود.

وی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات و همراهی پرسنل این مراکز در تمامی مناسبت‌ها گفت: علاوه بر اقداماتی که از سوی سازمان بهزیستی صورت می‌گیرد، حضور خیرین و پشتیبانی آنها از مراکز بهزیستی نقش بسیار موثری در ارائه خدمات هرچه بهتر دارد.

خادم ضمن تأکید بر لزوم همراهی و حضور در مراکز توانبخشی گفت: بیشترین جمعیت بیماران پذیرش شده در مراکز توانبخشی شهرستان ملارد از مجهولین بوده که هزینه نگهداری از آنان بصورت یارانه توسط سازمان بهزیستی پرداخت می‌شود. افراد مجهول الهویه در اینگونه مناسبت‌ها شرایط به مراتب سخت‌تری را سپری می‌کنند و حضور مسئولین و کارشناسان سازمان بهزیستی در مناسبتهایی چون ماه مبارک رمضان و یا عیدنوروز در مراکز و در کنار این عزیزان موجب شادی شان می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار