فرماندار ملارد:

طرح ساماندهی جامع انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا با جدیت پیگیری شود

ملارد(پانا)- فرماندار ملارد در نخستین نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا گفت طی سه ماه آینده باید تمام انبارهای موجود سطح شهرستان پایش و در سامانه جامع انبارها ثبت و ساماندهی شود.

کد مطلب: ۱۲۷۲۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد
طرح ساماندهی جامع انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا با جدیت پیگیری شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، جابر کریمی فرماندار شهرستان ملارد در نخستین جلسه کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق این شهرستان در سال‌جاری گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، رسانه‌ها و محیط‌های تبلیغی سطح شهرستان نسبت به فرهنگ‌سازی و ترویج استفاده از کالاهای ساخت کشور و تبعات استفاده از کالای قاچاق و آثار زیان‌بار آن را بر روی اقتصاد کشور اطلاع‌رسانی کند.

وی ادامه داد: رعایت اصول و موازین قانونی در انجام سرکشی و بازرسی‌ها از نکاتی است که باید در دستور کار بازرسان قرار گرفته و توسط مدیران پیگیری و رصد شود.

کریمی افزود: با توجه به اجباری شدن پلاک‌کوبی دام‌های سنگین و سبک، متأسفانه این طرح در شهرستان ناقص اجرا شده که باید اداره جهاد کشاورزی برای جلوگیری از قاچاق دام با همکاری دامداران هر چه سریع‌تر نسبت به پلاک‌کوبی دام‌های موجود در شهرستان اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهد.

فرماندار ملارد تأکید کرد: گشت‌های مشترک و بازرسی‌های نامحسوس به منظور مقابله با فروش کالای قاچاق و جلوگیری از احتکار کالای اساسی تشدید و متخلفین بدون کوچک‌ترین اغماضی به اداره تعزیرات حکومتی و دادستانی معرفی شوند.

کریمی خاطرنشان کرد: جلسات باید خروجی داشته و برای مردم ملموس باشد، اینکه مصوبات جلسات مورد پیگیری قرار نگیرد برای ما قابل قبول نیست، ادارات متولی باید پاسخگوی کم‌کاری مجموعه خود باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار