انتقاد رئیس سازمان صمت آذربایجان‌ شرقی از عملکرد بانک‌های عامل استان

تبریز (پانا) - رئیس سازمان صمت آذربایجان‌ شرقی در جلسه بررسی وضعیت پروژه گسترش تامین مالی زنجیره تامین جایگاه استان را در پرداخت تسهیلات مالی تبصره ۱۸ قابل قبول ندانست.

کد مطلب: ۱۲۶۹۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد رئیس سازمان صمت آذربایجان‌ شرقی از عملکرد بانک‌های عامل استان

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی، صابر پرنیان با بیان اینکه سهم سازمان صمت استان از اعتبارات تبصره 18 وزارت 3.4 درصد از سهم کل کشور بوده، افزود: در صورت همکاری و عمل به تعهدات از سوی بانکها در ارائه تسهیلات به میزان آورده دولت باید این میزان به 404 میلیارد تومان ارتقاء می یافت.

وی ادامه داد: 81 طرح در استان از محل تسهیلات تبصره 18 به میزان 480 میلیارد تومان، به سه بانک عامل معرفی شده که از این تعداد 77 طرح در مراحل بررسی و پذیرش بانک ها قرار دارد و 4 پرونده به دلیل مسائل بانکی عودت داده شده است.

رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی، تصریح کرد: با توجه به اینکه سهم اعتبارات بین استان ها قابل جابجایی است و استان هایی که نتوانند سهم اعتباری خود را جذب کنند سهمیه آنها به استان های متقاضی تخصیص داده می شود.

وی با بیان اینکه بانک صنعت و معدن در پرداخت تسهیلات به برخی از معرفی شدگان عملکرد مناسبی داشته از سایر بانک ها خواست در پذیرش 1.5 برابری سهم اعتبارات استان بیش از پیش همکاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار