صابر پرنیان در نشست مدیران صمت مطرح کرد:

وجود عطش سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی

تبریز (پانا) - رئیس سازمان صمت آذربایجان‌شرقی با اشاره به وجود عطش سرمایه‌گذاری در استان، تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین را ضروری و یک فرمان و تکلیف خواند.

کد مطلب: ۱۲۶۹۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
وجود عطش سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی، با هدف تبیین سیاست‌های سازمانی در چارچوب منویات مقام معظم رهبری در سال 1401 و همچنین پروژه‌های تحولی وزارت صمت، گردهمایی یک روزه مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی و روسای ادارات شهرستانی برگزار شد.

صابر پرنیان رئیس سازمان در این نشست با بیان ظرفیت‌های بسیار بالای سرمایه گذاری در استان گفت: تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین تنها شعار نیست؛ بلکه فرمان و تکلیف است.

پاسخگو، شفاف، پاکدست، مردم دار، دلسوز، تعاملگر، اهل میدان، مطالبه گر و پرتحرک از جمله خصوصیاتی بود که پرنیان از آنها برای سازمان صنعت، معدن و تجارت در مقطع پیش رو یاد کرد.

وی افزود: امروز فضای اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور نسبت به دهه های قبل تغییر کرده و معیار مردم برای سنجش عملکرد مسئولان دارای حساسیت‌های بسیار پیچیده است.

وی با اشاره به ایفای نقش اساسی سازمان صمت در رشد 8 درصدی اقتصادی استان از پیگیری مجدانه اتمام طرح‌های نیمه تمام صنعتی در داخل و خارج از شهرکها خبر داد و تصریح کرد: یک‌هزار طرح نیمه تمام دارای 50 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

تعیین تکلیف واحدهای تولیدی صنعتی و صنفی بدون پروانه تا پایان سال، شناسایی و تقویت واحدهای صادرات محور استان و همچنین تدوین نقشه راه جامع معدن در آینده نزدیک از دیگر موضوعاتی بود که پرنیان به آنها اشاره کرد.

رئیس سازمان صمت استان گفت: با ابتکار سازمان صمت؛ کمیته معادن با محوریت فرمانداران تا پایان فروردین 1401 در شهرستانها اجرایی می شود.

وی در حوزه تجارت و بازرگانی با اشاره به اینکه رصد فنی، هوشمندانه و مستمر بازار هم جزء برنامه های سازمان در سال جاری است، اظهار کرد: تسهیلات مالی و بانکی در چارچوب صورتحساب‌های الکترونیکی ثبت شده در سامانه جامع تجارت به واحدهای تولیدی تخصیص داده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار